Forum

Hvor finder jeg disse planter til drivhuset

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Zederkof Zederkof, 22. marts 2004 kl. 13.32

Har fundet en del forskellige planter til drivhuset, som skal plantes her til foråret. Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe de bestemte sorter, jeg vil købe dem som planter og ikke frø.

Tomat – Elin f1
Sherry tomat – Sundgold f1
Agurk – Futura
mini agurk – Picobello
Peber frugt – Cadici
Peber frugt – Golden Bell
Melon – Galiatypen Hogar f1

Håber der er nogen der kan hjælpe, bare med nogle af dem, eller kender nogle andre typer der er virkelig gode.

På forhånd tak, for en fed side.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 23. marts 2004 kl. 22.23

Jeg vil tro at du kan finde de fleste – eller nogle endnu bedre – hos Garteneri Toftegård, som nok har Danmarks største udvalg i planter til drivhuset. Du kan finde dem i Forhandlerguiden her på Havenyt.dk under Udplantningsplanter.

www.havenyt.dk/forhandlerguide/142.html

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Zederkof Zederkof, 24. marts 2004 kl. 16.14

Hej tak fo dit svar. Jeg bor i Fredericia, så det er nok for langt væk. Kender du/I andre steder hvor jeg kan købe dem.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Leo Madsen, 19. oktober 2005 kl. 15.32

Vi har en stor flot blå vinplante i vores udestue, men vi er ret usikre på hvordan vi beskærer den, og hvornår på årstiden.

PÅforhånd tak

Nyt svar til emnet »Hvor finder jeg disse planter til drivhuset«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Hvor finder jeg disse planter til drivhuset

Søg:

StΓΈt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider