Skrevet af: Linda H., 3. august 2011 kl. 18.53
Jeg har et iriso drypvander system, det virker fint egentlig fint, når det er køligt..
Det virker som om varmen presser flyderen op i toppen hvor den så sætter sig fast, og så kommer der selvfølgelig ikke mere vand ud. Har prøvet at klippe en lille bitte smule af spisen, men så render det lige igennem.
Har renset det hele, problem opstår også på dryppere jeg ikke har prøvet af før.
Skrevet af: Per Christiansen, 14. november 2011 kl. 11.46
Du må under ingen omstændigheder klippe eller på anden måde ændre i konstruktionen af drypperne... Fortæl lidt om hvad det er for et "system" du har, hvor du har købt det og hvor længe du har brugt det.. så kan jeg måske hjælpe dig...
Skrevet af: Linda H., 17. januar 2012 kl. 17.03
Jeg har desværre først set dit svar nu.
Brugte det vel i en måneds tid inden jeg så problemet.
Det er købt hos willab garden, og hedder iriso.
Jeg havde også skrevet til producenten, men de svarede aldrig tilbage.
Skrevet af: Per Christiansen, 18. januar 2012 kl. 4.54
ja dem du har ændret på er lige til at smide ud !! Der må ikke ændres på selve drypenheden !! Der skal ikke være problemer med om det er varmt eller koldt ( de bruges overalt i Sydfrankrig !!) prøv at lægge dem i eddike en dags tid og afrens dem derefter med alm. vand.. Prøv derefter at "sætte" vand på igen.. der kan godt gå en dag eller to inden de er kalibreret til at afgive den rette mængde vand. Og husk ! de skal sættes op ad stænglen således de kun afgiver vand til planten og ikke den omkring liggende jord..
Hvis du stadig har problemer efter dette, kan du prøve at kontakte den danske salgsafdeling af Iriso på info@iriso.dk
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.