Skrevet af: Eigil Hansen, 20. november 2011 kl. 17.12
Den 20 nov. og jeg har været i gang med at skære, rydde gamle planter væk og vaske drivhuset.
Først sprøjtet med en gang brun sæbevand og dernæst en tur af højtryksrenseren, med lidt plastik afdækning hist og pist.
Jeg har så fjernet de fleste blade på vindrue planten, og var ved at klippe lidt i den også, men kom i tanke om at, gør det noget eller er det for tidlig at beskære den nu.
Hvad mener i om det.
Nu ser det jo rart rent ud klar til foråret.
Skrevet af: Maj-Britt B., 21. november 2011 kl. 21.58
Hej Eigil.
Hvis du skriver "vindrue" oppe i søgefeltet, er jeg ret sikker på du får gode svar ;0)
Skrevet af: Kim Jepsen, 30. november 2011 kl. 12.42
Hej Eigil.
Det ser sku godt ud :-) er dit glas i hele baner i siden, det ser sådan ud??
Kim.
Skrevet af: Eigil Hansen, 10. december 2011 kl. 16.01
Tak for det Kim.
Jo Kim, det er rigtigt glasset i sidere er i fuld højde, dem der ellers ikke har været ødelagte.
Ja det er rart at være klar til foråret.
Skrevet af: Eigil Hansen, 22. januar 2012 kl. 14.14
Jeg tror egentlig at alt glas har været i hele baner engang, det er en drivhus jeg pillede ned hos en ældre dame, vaskede og pudsede det hele inden det blev sat op.
Man opdager herved hvor tung glas egentlig er på en trailer, så man skal lave en ordentlig fundering af huset inden opsætning.
Idag kunne jeg god ærgre mig over at jeg ikke lavede en beton fundament på 20 - 25 cm. så havde huset haft bedre stå højde, og udnyttelse, men sådan er det jo en gang imellem, man springer over hvor gærdet er lavest.
Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 22. januar 2012 kl. 18.18
Nu du selv nævner det Eigil, så var der jo en klog mand, der engang sagde;
Det er jo en kendt sag, at man ikke skal springe over hvor gærdet er lavest. Men det er da kun sportsfolk og idioter, der springer over hvor det er højest !
---------------------------------
(Det var salig Jesper Klein)
Skrevet af: Kim Jepsen, 25. januar 2012 kl. 13.41
Hej Eigil.
er det lagt i med silikone? jeg har mistet alle mine glas i side og gavl det lagde bare på glas bånd og sat på med clips...
Kim
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.