Skrevet af: Kim Jepsen, 30. november 2011 kl. 9.14
Hej.
Hvor køber man Pindstrup Maxikap(kapilærkasser) billigst henne?
Kim
Skrevet af: Anja Egeriis, 30. november 2011 kl. 12.08
hvad med at prøve en googlesøgning? Eller evt. minreklame.dk eller tilbudsugen.dk?
Det vil jo nok give dig det største overblik - tror ikke lige, at nogen her kan ryste det ud af ærmet...
Mvh
Anja
Skrevet af: Jens J., 2. december 2011 kl. 14.48
De er typisk ikke på tilbud her om efteråret/vinter. Når foråret kommer vil de være i mange tilbudsaviser.
Skrevet af: Kim Jepsen, 2. december 2011 kl. 14.55
du har nok ret Jens, det er hellere ikke rigtig lykkes mig at finde noget på nettet troede bare man kunne finde nogen til spot pris her til efteråret når butikkerne skulle have rydet op :-) men nej:-)
Skrevet af: Houle Bækdal, 2. december 2011 kl. 21.16
Hej Kim.
Du kunne også vælge at lave dine kapilærkasser selv. I denne streng er der adskillige interessante forslag.
www.havenyt.dk/forum/drivhuset/8436.html
Skrevet af: Judy Salem, 29. februar 2012 kl. 16.40
Hej - jeg har den erfaring, at Bauhaus og jem&fix har de billigste kapilærkasser og det er samme fabrikant. Så prøv der. . . . held og lykke. Judy
Skrevet af: Kim Jepsen, 18. marts 2012 kl. 15.57
XL BYG har de originale PINDSTRUP MAXI KAP i næste uge til 99,- :-) dejligt.....
Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 18. marts 2012 kl. 23.16
Og hvis man så også skal købe nogen af de her Pysse-nysse-kapilærkasseskjulere, så bli'r det godt nok nogen dyre tomater ! Men formange er afgrøderne vist efterhånden også noget sekundært ?
Skrevet af: Kim Jepsen, 19. marts 2012 kl. 11.06
det er jo så din mening Gert... men til din info skal jeg ikke have nogler skjuler.... og der er jo forskel på hvordan folk dyrker, det er vel også okay????
Skrevet af: Jørn Petersen, 19. marts 2012 kl. 11.46
Kim korrekt, jeg synes også det pynter med skjulere, og det er vel smag og behag, og hvad man har lyst til at invistere i sit drivhus, med dertil hørende redskaber.
Jeg vælger at lave mine egne kapilær kasse skjulere.
Ps. Har også lige brugt 5.000 på vækstlys til drivhuset, dælme nogle dyre tomater og diverse jeg får. ;-)
Skrevet af: Anja Egeriis, 19. marts 2012 kl. 12.17
Gisp - hvor mange hundrede m2 skal du belyse?
Skrevet af: Kim Jepsen, 20. marts 2012 kl. 11.43
nemlig Jørn:-) glæder mig til at hører lidt om dit projekt med vækst lys, whart ever om tomaterne bliver dyre ;-) vi skal jo heldigvis ikke leve af at dyrke dem, kun nyde dem:-) Jeg skal ihvertfald ikke leve af det:)
Go sommer...
Skrevet af: Maj-Britt B., 21. marts 2012 kl. 8.34
hej !
Jeg har malet mine kapilærkasser sorte, med sokkelmaling.
Nemt, billigt OG smart !
Ide ?
Skrevet af: Kim Jepsen, 21. marts 2012 kl. 11.44
det lyder som en go og ikke mindst en billig idé super Maj-Britt:-)
Skrevet af: Maj-Britt B., 21. marts 2012 kl. 18.26
Glad for at kunne hjælpe.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.