Forum

Vinterhi og forår

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 23. december 2011 kl. 22.21

Nåh det ser ud til at alle vi havetosser vist nok er gået i vinterhi ? Men så dumper de nye frø- og plantekataloger pludselig ind i postkassen, hvor den så end er placeret. Og så er der jo basis for "at studere" og drømme lidt igen i fridagene, og lige pludselig er det jo forår igen.
Glædelig jul til alle havedebattørerne her inde, så finder vi noget nyt at kloges om til næste år.
Pas på fingrene og brug sikkerhedsbriller, du skal jo også kunne nyde din have til næste år.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mette Lund, 23. december 2011 kl. 22.29

Og glædelig jul til dig også.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Brian Jensen, 24. december 2011 kl. 7.40

ja god jul allesammen... håber vi får en god 2012 med lidt mere sommer :D

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 24. december 2011 kl. 8.43

Jeg er klar til den nye sæson - chiliplanterne gror lystigt under deres LED-lys, og jeg har endda et par frugter, som er modne... Dejligt at gå og pille i de små planter, når den udendørs sæson er gået næsten helt i stå - og jeg nyder den grønne vinter:)

Ha' en herlig jul og et festligt nytår!

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 25. december 2011 kl. 10.57

Et Glædelig Jul skal også lyde herfra.

Som "ny" bruger, glæder jeg mig til at følge/bruge siden her, et helt år rundt. Jeg er sikker på, at jeg vil få stor glæde af al den viden og ekspertise, som alle her til sammen repræsenterer og råder over. -Tak

Nyt svar til emnet »Vinterhi og forår«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Vinterhi og forår

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider