Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 22. februar 2012 kl. 15.30
Hej alle,
Jeg har et ældre drivhus af mærket Critall (fra Sussex). Det er sådan set udmærket, men der er en 6-8 stykker glas, der skal udskiftes. Vi er ikke særligt handyman'ede i familien, så er der nogen, der ved, hvem der kan reparere den slags? Jeg har søgt på nettet, men kun fundet nogen på Fyn, og vi bor i det nordlige Århus.
Elsebeth
Skrevet af: Lene Hansen, 22. februar 2012 kl. 17.12
Det brude enhver glarmester med respekt for sig selv vel kunne - jeg fik skifter flere stykker glas gennem forsikringen sidste forår på et af mine drivhuse.
Aner dog ikke hvilken model mit drivhus er, da jeg er blevet foræret det for flere år siden.
Lene.
Skrevet af: Anders Frederiksen, 22. februar 2012 kl. 17.42
Man kan ofte finde annoncer i DBA eller Guloggratis hvor der tilbydes at levere/skære drivhusglas på mål.
Det har jeg selv benyttet mig af, og det er bedre skåret end jeg selv er i stand til.
Hilsen Anders
Skrevet af: Margit Baynes, 22. februar 2012 kl. 17.46
Jeg har selv et gammelt Crittal, har købt glasruder til at erstatte dem der var itu i Bilka, de passede med breddemål.
Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 22. februar 2012 kl. 18.07
Ok - tak skal I have. Jeg må i gang med at finde nogen.
Elsebeth
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.