Forum

Fotos af fugle søges

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 15. marts 2005 kl. 0.33

Jeg har lige redigeret to gode artikler om gode foderplanter til havens fugle. Men jeg havde faktisk ikke et eneste billede til de to artikler af fugle, som spiser frugt, bær og nødder.

Måske er der blandt alle jer brugere på Havenyt.dk en eller måske endda flere, som har nogle gode billeder af havens fugle, som vi kunne få lov til at bruge. Det ville være rigtigt dejligt.

med venlig hilsen
Karna Maj, redaktør

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lis Larsen, 19. februar 2008 kl. 0.39

Hejsa Karna Maj,,,,
du skulle prøve at gå ind på (biopix.dk) der er mange fugle og mange andre ting, måske er der noget du kan bruge,,,
Mvh. Lis...

2 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 19. februar 2008 kl. 1.49

Tak Lis. Jeg kender godt Biopix.dk, hvor der er rigtig mange gode fotos. Men jeg kan ikke bare hente fotos på en hjemmeside og bruge her på Havenyt.dk. De er jo beskyttede af fotografernes ophavsret. Og desværre har vi ikke penge til at købe fotos for her på Havenyt.dk. Heldigvis er der mange, som har lyst til at lade os bruge deres billeder uden betaling. Jeg har faktisk fået lov til at bruge enkelte fotos uden betaling af de gode fotografer på Biopix.

3 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lis Larsen, 17. april 2008 kl. 23.53

Kære karna maj,,,

jamen hvordan kan man sende billeder til jer, hvis jeg skulle finde sådan et eller flere,,,,
venlig hilsen lis,,,

4 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lis Larsen, 17. april 2008 kl. 23.58

Men karna måske er der en lille ting som du måske kan hjælpe mig med, da jeg var barn var der så ikke en fugl som hed (rødkælk) hvor er den blevet af eller har den fået navnet (rødhals) for jeg har ledt i mange fuglebøger nu og kan ik finde den, håber at du kan hjælpe mig,,,
venlig hilsen lis...

5 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: A.M. Lønbæk Planteskole, 19. april 2008 kl. 8.45

Hej Lis
Rødkælk og rødhals er det samme, og den burde være til at finde i alle fuglebøger under drosler.

Prøv at søge på Google under rødhals.

Anne Marie

6 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 19. april 2008 kl. 9.39

Kære Lis

Du kan sende billeder til redaktionen@havenyt.dk, hvis du har nogle.

Du har allerede fået svaret med rødkælk – det hed den også, da jeg var barn. Men nu som sagt rødhals.

Med venlig hilsen
Karna

Nyt svar til emnet »Fotos af fugle søges«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Dyr i haven > Fotos af fugle søges

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider