Forum

Katteløbegård

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Jeanett Rasmussen, 12. juni 2005 kl. 18.30

Kattegård købes... 44947749 eller 22580104

1 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge, 14. juni 2005 kl. 21.50

Ja jeanett, du er bestemt inde på det rigtige, køb en kattegård. Jeg kender flere som har den løsning. Du har nok racekat til skyhøj pris eller måske omsorg for din kat. Gården laver du selv med nogle pæle og hønsenet omkring. Det er spændende – og tilfredsstillende. Flere binder bare en snor i halsbåndet og til, f.x., trappegelænderet, så er katten dog i nærheden af dem der elsker den.

2 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jeanett Rasmussen, 14. juni 2005 kl. 22.42

Ja det er jo let nok at skrive.men jeg er ik så fingernem så jeg selv kan lave en løbegård... jeg har skrevet indlægget for at få hjælp til at lave en.mvh jeanett...

3 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Joan, 19. juni 2005 kl. 12.31

felisforum.dk/ er vi en hulens masse kattetosser ;o)
Der kan du evt finde gode råd og vejledning til bygning af løbegård *S*

4 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marianne, 24. september 2005 kl. 10.42

Du kan evt. kigge på denne side, her er der masser af gode forslag

forum.katteforum.dk/search.asp?KW=l%F8beg%E5rd&SM=1&SI=TC&FM=0&OB=1

5 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 4. oktober 2009 kl. 18.19

Temmelig sikkert så jeg en mår med den røde kattefarve som ret stor plet på venstre forben forleden. Jeg mener at være ret kendt med natur. Findes der en bedre forklaring mon. håp

6 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 14. februar 2010 kl. 11.24

Det er da sjovt sådan at få øje på en mår ude i det fri. Vær du glad for det hans åge og i øvrigt tak for at du deler det med os andre her på siden. Vi er jo da nok interesserede i at høre nyt om de dejlige dyr, og at en sådant mår er spottet i guds egen natur er da sjovt!

Mvh Eivin (^_^)

7 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 14. februar 2010 kl. 20.02

Ja Eivin Knidsen. Det er mest opklaring jeg søger.

8 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 14. februar 2010 kl. 23.04

Mon ikke der bare var tale om en vildkat ?. Måren ser du ikke bare sådan , da den er meget sky og kommer du for tæt på den hvæser den som en sindsyg .

Min kammerats far arbejde på Statens skadedyrslaboratorium i Lyngby og en af hans forsker havde været ude og afhente en mår , der var gået i en fælde . Selvom den stod i et bur kunne du ikke nærme dig den . Jeg har aldrig set et dyr skræmme os andre så meget . Havde den kunne tale svare jeg ikke for følgerne, men det havde nok ikke lydt pænt .

Derimod er det sjover med ilder , som kan blive lige så tamme som en lille hund . Dem har jeg haft 2 af .

Nyt svar til emnet »Katteløbegård«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Dyr i haven > Katteløbegård

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider