Forum

Trompetkrone

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Pia Ragus, 19. maj 2021 kl. 16.37

Jeg har en Trompetkrone i min have, det er en nabokat blevet glad for og bruger det til at hvæsse kløer på. Kan mit træ tage skade af det? det er ca 40 cm op ad stammen. Har nogen et godt råd.

Pia Ragus

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: James F., 19. maj 2021 kl. 16.43

Sæt noget kyllingetråd løst rundet om stammen, så tror jeg katten finder et andet sted at hvæsse klør :)

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 20. maj 2021 kl. 8.42

Jeg er desværre også meget træt af naboernes omstrejfende katte. Vi har 3 faste gæster i haven. Det er ikke ok efter at det åbenbart er normalt at folk lader deres katte streife. Jeg er umådelig træt af at de slanger sig på vores polstrede havemøbler og efterlader snavs, hår og tæger! Vi må overdække alt hver aften på grund af de fremmede kræ.
I vores lokale facebook gruppe er der næsten daglige efter - og fremlysninger af hunde og katte. Mega træls især for små børn og voksne med hundeskræk. Er det coronatiden der har fået folk til at anskaffe kæledyr, som de ikke evner at holde inde?
Ingeborg

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Pia Ragus, 21. maj 2021 kl. 6.12

Ja selvfølgelig, det vil jeg prøve, tak

Nyt svar til emnet »Trompetkrone«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Dyr i haven > Trompetkrone

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider