Forum

Kun den ene høne ligger ikke æg

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 14. juli 2023 kl. 14.10

Hej alle

Jeg har 3 høns gåede og har op levet at det kun er de 2 af dem, der ligger æg. Jeg har en mistanke om at den ene høne bliver holdt nede, således at den er gået i stå med æglægningen

Har nogen oplevet det samme ? og kunne det skyldes at de evt er lidt stresset. Hønsene går i en hønsegård, som er ca 5 kvm stor så jeg formoder at de har plads nok, hvilket jeg også har læst mig til

Hønsene er unge plettet skovhøns og en en grønlægger. Det er den ene skovhøne, der ikke lægger æg....

Har du oplevet lignende. Jeg har haft dem i ca 3 uger...

Har oplevet det samme med Isa Brown høns, hvor de alle lagde æg med det samme, men at en af dem også stoppede med det senere. Også den blev holdt nede af de andre..

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: James F., 14. juli 2023 kl. 20.15

Prøv at spørge i Dansk Fjerkræ forum - det er gratis ;)

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 15. juli 2023 kl. 10.23

Hej James.

Jeg har længe troet at Dansk hønseforum var lukket og slukket, så jeg opgav at finde ud af om de stadig tog nye medlemmer ind. Men fandt så ud af at de er flyttet til facebook

Herigennem fik jeg masser af svar, bl.s at det nok skyldes for lidt plads, samt andre svar.

Så nu er der lidt og arbejde med.

Nyt svar til emnet »Kun den ene høne ligger ikke æg«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Dyr i haven > Kun den ene høne ligger ikke æg

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider