Skrevet af: Tine Horsum, 31. august 2014 kl. 1.24
Jeg har nu 8- 10 planter. men jeg ved faktisk ikke, hvor de skal stå. Jeg elsker selvsåede træer/buske. Har nu også en krukkeplante - en gran.
Ja ja min have er for lille! Jeg satser på, at tjørnene skal stå, hvor mine nu udgåede laurbærkirsebær stod.
Jeg skal bare lige klippe mig vej gennem brombærene.
Mvh
Tine

Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 31. august 2014 kl. 8.41
det er der vel ingen der kan svare på
Skrevet af: Anonym bruger, 31. august 2014 kl. 14.54
......Og hvad var årsagen til at dine laurbærkirsebær gik ud? Kan tjørnene rammes af samme skæbne?
Ingeborg

Skrevet af: Tine Horsum, 31. august 2014 kl. 19.34
Laurbærkirsebæerne gik ud i de strenge vintre, de var åbenbart ikke fuldt vinterhårdføre.. :-(
De var sat for at give læ/skygge ved en siddeplads i haven (gl. betonfundament fra et hønsehus).
Okay: Jeg var uklar: Det jeg mente var, hvordan skal jeg bære mig ad, når tjørne skal flyttes? Skal de have tabt bladene? Skal de skæres tilbage?
Mvh
Tine -undskyld jeg tror, at folk er tankelæsere... :-P
Skrevet af: Anonym bruger, 31. august 2014 kl. 21.26
Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.

Skrevet af: Tine Horsum, 7. september 2014 kl. 6.18
Nu er de i størrelsen 2½ meter, 1½ meter, 1 meter, og nogen 60 cm- og 2 små.
Beklager: Jeg er ikke tydelig. Tror folk læser tanker, men det er ret nyt for mig, at her er tjørn af den selvsåede slags, selvom jeg gerne har villet have dem.
Nu er de her ( man skal passe på, hvad, man ønsker sig!)- og nu ved jeg ikke lige, hvor de skal proppes ned. (Sjovt som min have pludselig krymper og bliver for lille...)
Mvh
Tine
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Dyrkningsmetoder > Hvad gør man med tjørn?