Skrevet af: Tine Horsum, 2. maj 2015 kl. 18.24
Ikke alene klippede han hele sin store plæne (over to dage)- men bagefter rev han og hans mor den. Vi taler om 2000 kvm her!
I øvrigt var han iført elefanthue... (Han har måske allergi?!)
Jeg overvejer at donere min kam og neglesaks til ham. Så han kan pleje plænen.
WHTF?! En ting er, at klippe plænen- meget kort- men så rive den?
Har tabt sutten
Mvh
Tine- og så ELEFANTHUEN- terrorist
Skrevet af: Lis P., 2. maj 2015 kl. 19.28
Tine det kan jo være manden har græsallergi,
Skrevet af: Anne Demant, 2. maj 2015 kl. 19.41
ja, selv har jeg tit oplevet at blive spurgt, hvorfor den (plænen) skal være så kort. Vittige udtalelser om ikke der er et græsstrå lige derhenne der vender forkert, osv.
Og sådan er der så meget man kan gå og fundere over, hvis tiden er til det.
Det er nu græsset sætter frø, og holder man plænen kort, undgår man meget bøvl med kløende øjne og rindende næse. Så jeg tror du har ret Lis.
Skrevet af: Anonym bruger, 2. maj 2015 kl. 19.44
@ Tine
Er det ikke fint, så længe han bliver på sin egen matrikel? Her kan han jo gøre som han vil. Måske har han også en grund til at rive græsplænen. Lad ham have elefanthuen. Ofte er der jo en grund til at folk har noget mærkeligt på (i dine øjne). Hvad, hvis han f eks. har et sår eller eksem, som ikke må få sol? Allergi er også en mulighed.
Du skriver tit noget underligt uforståeligt kram. Det gør vi da heller ikke vrøvl over. Alderen har lært mig tolerance - selvom jeg ofte glemmer det.
Ingeborg

Skrevet af: A.M. Lønbæk Planteskole, 2. maj 2015 kl. 20.58
Lige mine ord, Ingeborg. Men vi er jo også af ældre dato, hvor tolerance er en naturlig evne.
Livserfaring lærer os, hvad der er værd at beskæftige sig med og svare på.
Hilsen
Anne Marie

Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 2. maj 2015 kl. 23.20
Tina at dømme efter dine seneste indlæg, så vil jeg da anbefale dig, at du finder noget lidt mildere tobak at ryge på !

Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 3. maj 2015 kl. 7.15
Slettet af administrator 4. maj 2015 kl. 23.32.
Skrevet af: James F., 3. maj 2015 kl. 8.13
Hej Tine.
Hvad med at gå over for at tale sammen med din nabo...?
Vi kan lære meget om os selv og hinanden, når vi interesserer os for hinandens valg. Der er en lektie at lære, hver gang vi føler modstand.
Må Jeres samtale berige Jer begge.
mvh. JR.F.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Dyrkningsmetoder > Min nabo er seriøst underlig!