Forum

Værd at vide om æbler mv.

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 4. juli 2020 kl. 20.34

Det er sjældent at man finder en hjemmeside, der er lidt anderledes og spændende at besøge som nedstående. Hvis altså man er til æbler, podning, okulering, generelt dyrkning og lidt om æbler historier er denne værd at besøge.

www.sonneruplund.dk/bella/default.html

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Brems, 5. juli 2020 kl. 7.48

Hej Søren D.

Nu hvor redaktøren har meldt feriepause i uge 28 - 29 og 30 vil jeg spørge dig direkte:
Er du opmærksom på, at den hjemmeside, du linker til er smækfuld af reklamer (de skiftes ud alt efter hvilket emne / hvilken sort man søger på & langtfra alle haverelaterede).

Jeg vil slet ikke afvise, at hjemmesiden også er informativ !

Venlig hilsen
Lone

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 5. juli 2020 kl. 9.16

Jeg må være ærlig og sige at jeg skænkede det det ikke en tanke, da jeg sad og læste på siden, da jeg var mere optaget af alle de gode oplysninger, der var her, men du har ret i at det alt for meget, hvilket er et problem med mange hjemmesider.
Jeg kan godt rapportere den, men hvis redaktøren har meld ferie lader vi den bare være indtil videre...

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Claus K Madsen, 5. juli 2020 kl. 9.16

Det kan nok blive lidt svært at linke til eksterne sider hvis de ikke engang må indeholde bannerreklamer. Jeg ville lægge snittet sådan at man slettede indlæg der oplagt er lavet af firmaerne selv for at reklamere, men iøvrigt lade reelle brugere linke rimeligt frit. Det er selvfølgelig op til redaktionen...

Nyt svar til emnet »Værd at vide om æbler mv.«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Dyrkningsmetoder > Værd at vide om æbler mv.

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider