Forum

Pink lady

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Flemming Jensen, 17. december 2005 kl. 13.33

Hej jeg har sået et frø fra sorten pink lady, den spiret d 9,9 05 den gror flot er ca 30 i højten. er lidt i vildrede ang om jeg skal plante den ud maj månede. jeg har tængt mig at plante den ud april maj månede og grave den op august september månede og lade den stå frost frit det første år. hvor på jeg planter den ud igen april månede for bestandigt. hvis der er nogen der har forslag til mig, måtte jeg da gerne høre fra jer. mvh flemming

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henrik Ahlmann, 18. december 2005 kl. 9.47

Det er ikke for at ødelægge dine forventningens glæde, men det er ikke en lile pink Lady, du plejer så godt. Frøformerede æbler ligner ikke modertræet.

Se evt: www.havenyt.dk/spoergsmaal/4962.html

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henrik Ahlmann, 18. december 2005 kl. 9.47

Det er ikke for at ødelægge dine forventningens glæde, men det er ikke en lile pink Lady, du plejer så godt. Frøformerede æbler ligner ikke modertræet.

Se evt: www.havenyt.dk/spoergsmaal/4962.html

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henrik Ahlmann, 18. december 2005 kl. 9.50

Det er ikke for at ødelægge dine forventningens glæde, men det er ikke en pink Lady, du kan vente. Frøformerede æbler ligner ikke deres modertræ.

Se også www.havenyt.dk/spoergsmaal/4962.html

Nyt svar til emnet »Pink lady«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Dyrkningsmetoder > Pink lady

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider