Forum

Havejord til bede

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: A. A, 5. marts 2012 kl. 14.34

Hej,

Er der nogen der har en god ide til hvordan man nemmest (billigst) kommer af med 5m3 havejord uden at køre en masse ture med trailer til genbrugsstationen? Bor i Farum så I må sige til hvis der er nogen der mangler god havejord.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 6. marts 2012 kl. 14.51

Jeg vil mene, det er en oplagt mulighed at undersøge, om der maatte være nogen i den umiddelbare omgangskreds, der maatte mangle saadant jord, da de jo dermed kan fungere som aftagere herfor.

Mvh Eivin (^_^)

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mette Rand, 15. marts 2012 kl. 12.49

Hej Eivin.

Ja jeg ved ikke om du er kommet af med din jord, og om det kun er i Farum du vil afleverer den, men ellers er jeg da meget villig til og aftage den, betaler selfølgelig benzinen, men jeg bor i 3230 området.

zarizari@hotmail.dk

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mette Rand, 15. marts 2012 kl. 12.50

Hej Eivin.

Ja jeg ved ikke om du er kommet af med din jord, og om det kun er i Farum du vil afleverer den, men ellers er jeg da meget villig til og aftage den, betaler selfølgelig benzinen, men jeg bor i 3230 området.

zarizari@hotmail.dk

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Per Bo Jensen, 8. april 2012 kl. 10.47

Hej AA

Har du stadig din jord liggende, så vil jeg meget gerne hente noget af det til et højbed.

Eller er der andre der har jord liggende? Bor i Ballerup området

Nyt svar til emnet »Havejord til bede«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Havejord til bede

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider