Forum

Gratis podekviste.

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Gunvor Thorsen, 20. april 2004 kl. 22.52

Grønne familer i Storstrøms amt ligger inde med et par parti gratis podekviste af forskellige, hovedsagelig ældre æblesorter.

Skriv en mail til nedenstående og jeg kan formidle kontakten – det er LIGE NU at der kan podes, hvis man har et egnet medie!

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Majbritt, 23. februar 2005 kl. 13.49

Jeg ved det næsten er et år siden men, prøver aligevel... vi har et æbletræ af sorten Ingrid Marie og et kirsebær træ af sorten Merton Late. vi ønsker at pode begge træer. hvilke sorter der er gode ved jeg ikke meget om, men vi er til let sure og saftige æbler ikke melede og søde. kan du anbefale nogle gode som samtidig kan krydsbestøve hinanden.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kurt Kristensen, Hermodsvej 5, DK 8981 Spentrup, 28. april 2005 kl. 21.23

Jeg har et espaliertræ: Rød Golden Delicius, som er et sundt træ. Det står op ad en vestmur og giver mange æbler.

Vi kan desværre ikke lide æblerne.

Jeg har tidligere med succes podet æbletræer, og ønsker at forsøge igen.

Træet har 12 grene og jeg har tænkt mig at lave 2 podninger på hver gren.

Jeg har 4 andre espaliertræer i min have: Cox Orange, Lobo, Discovery og Rød Ananas.

Jeg kunne tænke mig at pode Elstar, men har ellers ingen særlige ønsker. Det kunne også være sjovt at pode 6 forskellige sorter.

Med venlig hilsen

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kirstine Damgaard, 2. maj 2005 kl. 7.21

Til Gunver Thorsen
Jeg er interesseret i podekviste – men du glemte at vedlægge adressen, hvor man kan henvende sig få at få dem.

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gunvor Thorsen, 2. maj 2005 kl. 8.47

Til Kirstine Damgård.

Sorry – men det var i 2004 at jeg kunne formidle podekviste. Jeg ved ikke om Grønne Familier har nogle tilovers i år?

Hilsen Gunvor

Nyt svar til emnet »Gratis podekviste.«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Gratis podekviste.

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider