Skrevet af: M. Clausen, 5. juni 2012 kl. 22.22
Har kigget lidt omkring synes ikke jeg kan finde noget om det jeg skal bruge, så her kommer spørgsmålet.
jeg har flyttet noget hæk en nabo ville smide ud, (ved årstiden ikke er den rigtige), men da jeg fik noget lidt tidligere, jeg prøvede med som gik godt, prøvede jeg igen, denne gang gennemvandede jeg området og meget vand i hullerne, satte planterne, som ikke havde jord med, da det faldt af ved opgravning, ventede lidt med at vande igen, som jeg havde læst man skulle, og begyndte igen da bladende begyndte at krølle nu er spørgsmålet, kan de komme sig eller er de færdige?, skal man bare blive ved med at vande, mindes de andre hang en del og alligevel kom, de står nemlig fin nu
vedhæfter lige et billede godt nok taget kl. 22.15 ved ikke om det er for mørkt
Skrevet af: M. Clausen, 6. juni 2012 kl. 15.28
og lige et dagslys billede ;-)
Skrevet af: Henry G., 6. juni 2012 kl. 19.08
Hej M. C. du har nok bare glemt noget, når du graver ældre planter op, reducerer du jo rødderne, derfor skal du også klippe noget af bladmængden væk, d.v.s. klip planterne ned til f. eks. halv højde og vand dem, det vil nok redde dem. Hilsen Henry G.
Skrevet af: M. Clausen, 6. juni 2012 kl. 19.29
ok tak så prøver jeg det, gjorde det bare ikke med de første og de står jo fint, men havde slet ikke overvejet det kunne være grunden
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.