Skrevet af: Lars Axelsen, 9. juli 2012 kl. 20.13
Hej alle sammen igen her på havenyt.dk. Vi har ændret lidt i spørgeskemaet, og gjort den lidt mere specifikt. Som nævnt tidligere i vores første tråd. jeg og en kammerat er på nuværende tidspunkt igang med en hovedopgave på uddannelsen ‘multimediedesigner’ på Erhversakademiet Selandia i Slagelse.
Vores opgave går ud på at lave en privat have hjemmeside til en kunde, nemlig min kammerats mor. I den forbindelse har vi lavet en kort spørgeskema undersøgelse omkring haver, f. eks. hvorfor folk går i haven, og hvad er det som interesser folk ved haver.
Vi har lavet den online, så folk kan svare anonymt på den.
det vil være en kæmpe hjælp, hvis i gad og bruge 5 min på at udfylde den. I kan eventuelt også vidersende den til jeres venner og bekendte som eventuelt også er haveinteresserede.
linket nedenunder vil føre jer direkte til vores spørgeskema:)
Hej alle sammen her på havenyt.dk. Jeg og en kammerat er på nuværende tidspunkt igang med en hovedopgave på uddannelsen ‘multimediedesigner’ på Erhversakademiet Selandia i Slagelse.
Vores opgave går ud på at lave en privat have hjemmeside til en kunde, nemlig min kammerats mor. I den forbindelse har vi lavet en kort spørgeskema undersøgelse omkring haver, f. eks. hvorfor folk går i haven, og hvad er det som interesser folk ved haver.
Vi har lavet den online, så folk kan svare anonymt på den.
det vil være en kæmpe hjælp, hvis i gad og bruge 5 min på at udfylde den. I kan eventuelt også vidersende den til jeres venner og bekendte som eventuelt også er haveinteresserede.
linket nedenunder vil føre jer direkte til vores spørgeskema:)
www.askpeople.dk/ask/real/scheme.php?frm=1&pubFormId=11bd7f507d490f1
På forhånd tusind tak:)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.