Skrevet af: Maj-Britt B., 19. august 2012 kl. 18.18
Hvor finder jeg mon en » Havenyt App« ? Ved den findes……
Skrevet af: Søren S Duun, 19. august 2012 kl. 22.02
Havenyt har ikke lavet en apps men der findes en med skadedyr som koster kr. 17,- det er ikke den du tænker på?. Jeg kan ikke lige huske hvor den ligger men den kan findes ved at man googler . Det er i øvrig ikke alle ,som kan gør brug af den . Os med Android kan ikke køre denne apps.
Skrevet af: Maj-Britt B., 20. august 2012 kl. 6.56
Jo , for jeg har Havenyt App på min iPhone . Men nu har jeg købt en iPad og kan ikke huske hvor jeg fandt den . Den findes skam .
Skrevet af: Søren S Duun, 20. august 2012 kl. 11.05
Ok, så prøv og skriv til Karna og lig et links herind bagefter. Nu er jeg også nysgerrig .
Har du også prøvet søgefunktionen ?.
Skrevet af: Maj-Britt B., 20. august 2012 kl. 14.11
Søgefunktionen sender mig retur til mit eget spørgsmål. Jeg er ikke god til sådan noget Søren... Vil du evt prøve at kontakte hende ? Det er da irriterende, når jeg nu har den på iphonen!! ;0). Og jeg er rigtigt glad for den ....
Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 20. august 2012 kl. 14.53
Hej Maj-Britt,
Jeg har også ledt efter den - men uden held. Kunne du ikke skrive til denne adresse og bede om en instruks?
redaktionen@havenyt.dk
Tak - Elsebeth
Skrevet af: Maj-Britt B., 20. august 2012 kl. 18.25
Har lige sendt en mail. Håber på de lægger et link ud til os :0)
Skrevet af: Maj-Britt B., 21. august 2012 kl. 13.27
Nå folkens, det viser sig at det ikke er en App , men en genvej. Jeg syntes nu den er rar at ha. Prøv at find havenyt på iPad , og vælg " tilføj hjemmeskærm ". Så ligger den sig på skrivebordet, som en " slags " App .....;0) mysterie opklaret !
Skrevet af: Maj-Britt B., 21. august 2012 kl. 13.28
Selvfølgelig på samme måde med iPhone....;0)
Skrevet af: Søren S Duun, 21. august 2012 kl. 13.56
Så havde jeg ret, jeg gad også godt vide hvem der skulle sidde og lave hele det store stykke arbejde som der er i at lave en apps, når der knap og nap er penge til at skrive nyhedsbreve .
Jeg har en genvej liggende her på min smartphone og det er meget praktisk.
Skrevet af: Maj-Britt B., 22. august 2012 kl. 8.26
Jeg er ihvertfald glad for den, uanset om det er en app eller en genvej :-)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.