Skrevet af: Ingeborg Hansen, 12. september 2012 kl. 23.27
Hej
Vi skal have fældet vores dejlige store grantræ, jeg tror det er en Picea Pungens Glauca, med flotte blågrønne smukke buede grangrene, yderst velegnede til juledekorationer. Vi skal have en professionel gartner til at fælde træet, som er 1,60 cm i omkreds forneden og sikkert 12-15 meter højt. Han vil også tage grenaffaldet med til den tilbudte pris. Nu synes jeg ikke om at "bortskaffe" de flotte grene, som sagtens kunne gøre nytte - eventuelt skaffe lidt penge til huse - hvis ikke hos os, så måske hos Lions eller andre. Hvem ved hvor jeg skal henvende mig?
Mange hilsner
Ingeborg
Skrevet af: Pernille Boas, 20. november 2012 kl. 11.47
Hej.
Hvis emnet stadig er aktuelt, så prøv at lægge det ind på facebook, under deres køb og salg.
Vh. Pernille
Hvis du ikke er fra langt fra esbjerg, så er jeg interesseret :-)
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 20. november 2012 kl. 13.10
Hej Pernille
Tak for svaret. Jeg har fået afleveret en hel del til familien, bundet kranse og pyntet krukker og bede. Det fik meget hurtigere ben at gå på end jeg havde regnet med. Jeg har selvfølgelig også frådset med vinterafdækningen.
Mange venlige hilsner
Ingeborg
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.