Skrevet af: Annemette Christensen, 5. juni 2013 kl. 16.35
Hej herinde.
Er der nogen, der ved, hvor man kan købe en hængesofa i træ til rimelige penge? Gerne i Nordjylland.
Eller er der nogen, der har en i træ, som de gerne vil sælge....også gerne i Nordjylland? Den må gerne trænge til " en kærlig hånd":-)
Vh Annemette, Frederikshavn
Skrevet af: Freya Grossmann, 5. juni 2013 kl. 21.19
Prøv DBA.dk eller Gul&gratis. Der er også en hjemmeside, der hedder storskrald.dk
Lav evt. en "købes" annonce.
Skrevet af: Bente Madsen, 6. juni 2013 kl. 9.29
Der var en gang en artikel i Politiken tror jeg, hvor man havde savet benene af en gammel teaktræsbænk og hængt den op i nogle kæder under en pergola. Det var enormt fint og yndigt og der var lagt fine vattæpper i. Måske kan du nemmere finde dig en gammel havebænk, hvis du altså har et sted du kan hænge den op
mvh
Bente
Skrevet af: Annemette Christensen, 11. juni 2013 kl. 13.10
Supergod ide, Bente. Desværre har vi ikke lige et udhæng, hvor der er plads til en bænk:-(
Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 11. juni 2013 kl. 13.45
Hvis du selv kan tegne, hvordan du nogenlunde vil have den, kan det være, at en lokal produktionsskole vil lave den for dig. Her er det sådan, at de kun beregner materialeprisen, så det bliver meget rimeligt. Og så kan du også selv bestemme, hvilken slags træ du vil have.
Men de er jo under uddannelse, så du skal ikke lave noget alt for avanceret.
Elsebeth
Skrevet af: Annemette Christensen, 11. juni 2013 kl. 13.54
Elsebeth....det var da en fremragende ide:-D Og den skal blot være ganske simpel. Tusind tak for tippet;-)
Skrevet af: Annemette Christensen, 11. juni 2013 kl. 15.42
Øv øv øv, det mente de desværre var for dyrt et projekt:-( Jeg må lede videre eller håbe på at der er nogen, der gerne vil sælge en.
Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 11. juni 2013 kl. 16.55
Hej Annemette,
Det kan muligvis være, fordi de er ved at gå på ferie. Prøv at spørge igen i august - så er de måske mere interesserede.
Elsebeth
Skrevet af: Helena Andersen, 11. juni 2013 kl. 19.23
Jeg har nogle venner der har været i Canada, der bruges ofte hængesofaer i træ, det kan være at der findes en side til bygselv.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.