Skrevet af: Karsten Beltoft, 29. juni 2013 kl. 16.38
Hej. Jeg ønsker at anskaffe en robotplæneklipper, der møder nedenstående krav i prioriteret rækkefølge.
1) klipper ca. 800 kvm græs i et stykke
2) elektrisk (skal selv køre tilbage og lade op)
3) må gerne køre i baner, og ikke hulter til bulter
4) larme minimalt (den kommer nok til at køre i hverdagene fra kl. 9, så jeg generes måske ikke selv af larmen)
Jeg har haft kig på Bosch Indego, og jeg er vild med dens klippemønster. Læser dog, at den larmer. Har nogen erfaring med denne, vil jeg meget gerne høre både ris og ros. Alternativet er vist Husqvarna. Jeg skal først købe den i efteråret, så jeg vil meget gerne høre om dine erfaringer med din robotplæneklipper. Hvilken model har du købt, og hvilken ville du købe i dag?
På forhånd tak :)
Skrevet af: Anja Egeriis, 29. juni 2013 kl. 17.49
Der har lige været en megalang tråd om netop det - prøv at se, om du kan finde den oppe i søgefunktionen. Der var nemlig en masse modeller oppe at vende...
Skrevet af: Karsten Beltoft, 29. juni 2013 kl. 18.28
Tak. Den har jeg set og læst. Jeg efterlyser konkrete erfaringer med Bosch Indego. Min indstilling er, at et parallelt klippemønster er at foretrække, frem for en mindre støjende maskine. Måske kan Jeres erfaringer nuancere denne holdning? :)
Skrevet af: Peter Hansen, 26. april 2015 kl. 14.13
Slettet af administrator 26. april 2015 kl. 22.54.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.