Skrevet af: Jonas K, 4. juli 2013 kl. 20.55
Hej
For 2 år siden flyttede min kæreste og jeg fra lejlighed til villa med dertilhørende have.
Jeg mangler desværre erfaring i mange ting i haven. Det er jo ikke bare lige noget man gør! :)
Jeg er derfor på udkig efter noget semi-professionelt hjælp, til at guide lidt rundt. Jeg har brug for råd til drivhuset, mine bærbuske, mine frugttræer, græsplæne osv. Det skal selvfølgelig være en der kan komme ud og besøge os.
Jeg har søgt en del på nettet, men der ender man som oftest hos en anlægsgartner, eller en studerende der kan slå græs, og det er vist ikke helt det jeg søger.
Jeg tænker lidt på en pensioneret gartner eller lignende, eller bare en person der selv har haft have i mange år.
Det er selvfølgelig ikke noget der skal gøres gratis.
Er der nogen der kender nogen, eller kender et firma der tilbyder lignende?
Vi bor i Aarhus, tæt på motorvejen.
På forhånd tak
Jonas
Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 4. juli 2013 kl. 22.06
Hej Jonas,
Hvor ca. bor du? Tæt ved motorvejen er jo et lidt vidt begreb. Jeg bor i Gl. Egå, og jeg kunne muligvis hjælpe dig i en sæson eller to, hvis det kun er rådgivning, du er ude efter.
Elsebeth
Skrevet af: Lone Brems, 5. juli 2013 kl. 8.16
Hej Jonas
Nu har du jo allerede fået et (forsigtigt) tilbud fra Elsebeth Brandenborg - men jeg tænker på, om du mon har tjekket, om der på "Del Jorden" er mennesker i nærheden af dig, som tilbyder den hjælp du efterspørger ?
"Del jorden" er jo designet til også at være mødestedet mellem mennesker, der har brug for andres erfaring.....
Med venlig hilsen fra
Lone
Skrevet af: Anja Egeriis, 5. juli 2013 kl. 17.15
Du kan også selv lave et opslag på deljorden.dk/ og efterlyse hjælp :)
Skrevet af: Jonas K, 9. juli 2013 kl. 10.26
Hej igen
Jeg havde i søndags besøg af Elsebeth. Elsebeth ved alt!
Hun havde i hvert fald svar på alle mine mange spørgsmål til drivhus, træer, højbed, blomster osv. Mange tak Elsebeth :)
For en nybegynder, er det uvurdeligt at kunne få svar på sine mange spørgsmål - så tak til Elsebeth og andre her i forummet.
Mvh Jonas
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.