Skrevet af: Heidi Damsgaard, 3. september 2013 kl. 20.29
Hej..
Jeg er for nylig flyttet i rækkehus, hvor der står et lille dødt blommetræ, den tidligere ejer nævnte noget om nogle blomster som hun ville ha plantet, så de kunne vokse op af træet og blomstre i forskellige farver, men jeg aner ikke særlig meget om sådan noget, så har ingen idé om hvad for nogle det er, synes ordet sluttede med 'dia':) -men er slet ikke sikker..
Så hvis der er nogle som har et forslag til hvad det ku være for en blomst? Eller hvad jeg ellers kunne bruge? Det skal være noget som blomstre:)
Mvh. Heidi
Skrevet af: Boi Jensen, 3. september 2013 kl. 21.03
Hej Heidi
Der er så mange muligheder, men en af de rigtig gode er klatrehortensia, du skal nok klippe nogle af toppene af, så det ikke bliver for voldsomt - og så kan du få en rigtig flot stander til en klatrende busk, klematis er selvfølgelig også noget det kan bruges - og måske kan det være en mulighed at bruge noget rionet eller et godt højt stykke trådhegn, så du ikke på langt sigt er afhængig af træet, som vil rådne i løbet af få år.
Skrevet af: Heidi Damsgaard, 4. september 2013 kl. 1.03
Tusind tak for det hurtige og gode svar! Jeg vil helt klart vælge en af dem som du anbefaler, også gøre som du siger, så kan jeg da vist ikke gå helt galt i byen:)
Igen tak! Mvh. Heidi
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.