Skrevet af: Daniel G., 5. december 2013 kl. 15.44
Søger en kompost kværner, frugtkværn, elektrisk rivejern, malingmixer, maling blander, mørtelblander, mølle, granulator, flishugger, blender, knuser eller andet som kan kværne æbler til saftpresning, eller bare en ide til hvordan man kan bygge noget selv.. både manuelt og elektrisk udstyr er acceptabelt.. ønskes gratis, eller bare til lån for en enkel dag. Jeg kan låne min saftpresser ud eller give æbler eller most til vedkommende som gengæld, eller vi kan presse saft sammen.. Århus og omegn..
Skrevet af: Søren S Duun, 6. december 2013 kl. 20.34
Hvorfor kontakter du ikke den økologiske have i odder jeg mener at have læst at de har nogle remedier til netop frugtpresning som de udlejer for billige penge .
Prøv og ring til dem og hør hvad de har og måske kan de hjælpe dig v videre . Held og Lykke .
Skrevet af: Daniel G., 6. december 2013 kl. 20.45
det er for langt væk.. så kan jeg lige så godt lave det på skolen jeg går på, det gjorde jeg sidst..
jeg søger en som har noget de ikke længere har brug for og bare skal smide ud.. eller som har en ide til hvordan man kan bygge noget selv..
Skrevet af: Søren S Duun, 6. december 2013 kl. 21.24
Har du lagt din forespørgsel ind på deljorden.dk ?
Skrevet af: Daniel G., 6. december 2013 kl. 21.45
jep.. der er også en der har svaret nu her.. selvom det ikke er så tæt på
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.