Forum

…fagre nye verden

Skriv nyt svar

Skrevet af: Anonym bruger, 9. maj 2014 kl. 15.14

Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 9. maj 2014 kl. 17.47

Bare et par små praktiske detaljer:

Man skal have en IPhone for at kunne bruge deres app - og hvordan får man lige reguleret det, hvis sensoren fortæller, at planten mangler vand eller sol, hvis man sidder i Australien?

:)

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 9. maj 2014 kl. 19.05

Et forslag Anja: Man tager sin iPhone og ringer til en ven, nabo, sin svigermor eller en anden, som kan gå over og vande eller tænde for solen...

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 9. maj 2014 kl. 19.11

Det er der sgu ikke meget højteknologisk over :) Og jeg er ikke til frugtfirmaet, så min er ikke en IPhone...

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 9. maj 2014 kl. 19.49

Heller ikke min :-)

Det er da højteknologisk - ift. dengang, hvor du først måtte ride og sejle til Australien, derefter lave dit eget papir af plantefibre og sende et brev til "moster Oda" - med frimærke - for at at høre, hvordan det går med planterne.
Og så - 2 år senere - modtage hendes svar pr. telegraf: Planterne mangler vand stop og sol stop slag tabt ved Dybbøl Mølle stop

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 9. maj 2014 kl. 19.59

... og så skal du 'kun' have en pr. plante ser jeg. Hvor mange chili og tomater har du, Anja?

Og den kan flyttes... ja tak og bruge to dage på at kalibrere...

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Andersen, 9. maj 2014 kl. 20.09

:)

min have er pr. def. offline...et frirum.

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bent Nørgaard, 9. maj 2014 kl. 21.51

Jeg er i gang med at indkøre et thermostatstyret vanddingsanlæg fra Vandan. Er spændt på om det kan regulere lige så meget som brugsanvisningen siger. Har dog tiltro til thermostaten, det er den samme type som der sidder på de automatiske vinduer i drivhusene.

Nyt svar til emnet »…fagre nye verden«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > …fagre nye verden

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider