Forum

Hvilken juicemaskine er bedst til prisen

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Kristian Madsen, 26. juni 2014 kl. 17.27

Hej,

Jeg er ny her på siden og håber derfor, at jeg har placeret mit indlæg i den rigtige kategori. Jeg har længe gået og overvejet at købe en juicemaskine, og nu er det ved rette tid. Mit mål er at få en sundere hverdag med bl.a. juices og smoothies. Jeg har derfor brug for en ny juicemaskine, som skal koste omkring 1000-1500 kr.

Jeg har besøgt et hav af hjemmesider for at få inspiration. Jeg er egentlig blevet små forelsket i Hurom HU-600, som fornyligt er blevet testvinder saftpresseren.dk/valg-af-juicemaskine.. Dog koster den over 3000 kr., hvilket min økonomi ikke rækker til.

Hvor finder jeg et billigt alternativ til Hurom? Kunne Philips eller Gastroback være en mulighed, eller hvad tænker I?

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 26. juni 2014 kl. 17.46

Hej Kristian,
Jeg tænker du er gået ret galt i byen, det er haver, planter og slige ting her på siden. :-)

Men køb du en Gastroback. den er ok til alm. hjemmebrug. / Anne

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 26. juni 2014 kl. 21.16

Philips HR1861 - supergod og billig :)

Nyt svar til emnet »Hvilken juicemaskine er bedst til prisen«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Hvilken juicemaskine er bedst til prisen

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider