Skrevet af: Henry G., 22. juli 2014 kl. 16.28
Hvor ville det glæde mig (og måske andre) hvis alle de fine fotografier af og om planter m.m. var vendt rigtigt, så man ikke enten skal stå på hovedet, eller ligge ned for at se dem i det rigtige perspektiv. Hilsen Henry G.
Skrevet af: Lis P., 22. juli 2014 kl. 17.19
Helt enig Henry,
Hilsen
Lis
Skrevet af: Pia Nielsen, 23. juli 2014 kl. 0.23
Jeg kan ikke dy mig. Prøv med computeren først.
Skrevet af: Lis P., 23. juli 2014 kl. 5.57
Pia jeg ved ikke hvad du mener med copmuteren først, men billeder der er lagt ind på siden kan vi ikke rotere rundt,
det skal dem som laver indlægget, og det kan da for pokker ikke være så svært
Skrevet af: Anja Egeriis, 23. juli 2014 kl. 7.38
"Problemet" (som jeg nu synes er ret lille), kan være, at det vises normalt på folks telefoner, som vender det automatisk, når man ser dem der.
Det er først, når det er lagt ind her, at det vender forkert, og så er det jo lidt svært at undgå...
Skrevet af: Freya Grossmann, 23. juli 2014 kl. 8.46
På en almindelig pc kan man vist rotere skærmen ved at trykke ctrl+ piletasterne. Den kan rotere hele vejen rundt.
Man kan jo ikke lave det om herinde, når det først er uploadet.
Synes i øvrigt, det et et ret lille problem, der kan løses ved at lægge hovedet lidt på skrå. Så kan man i øvrigt se kær ud, mens man kigger på de skønne fotos :-)
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 23. juli 2014 kl. 9.22
Ja, jeg bliver også lettere irriteret over billeder der vender forkert. Det er jo kun en lille umage for fotografen at få det til at vende rigtigt, men irriterende for i hvert fald mig......og jeg har ikke tænkt mig at lægge computeren ned, sådan som det foreslås :-). Uanset hvordan man tager billedet, om det er med telefonen eller kamera, så findes der altså en "vendefunktion". Også på min egen nye smartphone, som jeg liiige skal vænne mig til.
Ingeborg
Skrevet af: Freya Grossmann, 23. juli 2014 kl. 10.50
Mit indlæg var ment som at vende skærmBILLEDET - ikke computeren... den kan kun vendes med håndkraft, ikke med tastaturet...
Skrevet af: Pia Nielsen, 23. juli 2014 kl. 15.31
Det var blot en joke, med at vende Computeren på hovedet frem for sig selv.
Skrevet af: Anja Egeriis, 23. juli 2014 kl. 18.42
Ingeborg - læste du, hvad jeg skrev? Billedet vender rigtigt, når man ser det på telefonen, og vender først forkert, når det er lagt ind :)
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 23. juli 2014 kl. 21.27
Hej Anja
Sådan gør min smartphone ikke - og hvis den gjorde, har "folk" bare ikke fundet ud af, hvordan man skal dreje billedet. Selvfølgelig kan det gøres!! Måske et lille studie af telefonens vejledning kunne hjælpe?
Jeg har først i denne måned fået en smart phone og har i går taget en del billeder, lagt dem på Pc'en og så kan jeg også der bearbejde dem. Men mine billeder lå nu allesammen vendt rigtigt.Upload er upload, om man gør det til dette Forum eller en pc.
Det er ikke fordi jeg ikke forstår hvad du mener, men det er da helt klart, at man kan vende billeder - også når man lægger dem ind her.
Ingeborg
Skrevet af: Freya Grossmann, 23. juli 2014 kl. 22.35
Anja mener, at mange ikke lægger billederne på pcen først.
Tror ikke alle nye brugere læser denne tråd, så jeg tror, vi alle må leve med det. Evt. lade være med at svare dem, som laver "forkerte" billeder. Men det er i forvejen ikke verdens letteste ting at uploade billeder til siden, hvis de er for store. Men det arbejdes der på.
Nogen gange ved man heller ikke, hvilken vej abstrakt kunst skal vende...
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 23. juli 2014 kl. 22.52
Hej Freya
Jeg synes nok at der er himmelvid forskel på abstrakt kunst og jordnær økologisk havebrug :-). Først og fremmest ønsker kunstneren slet ingen svar på sin kunst :-)
Ingeborg
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.