Skrevet af: Mogens; E., 16. august 2014 kl. 20.40
Mine Geoginer har aldrig set så kedelige ud som i år. Flere er helt visnet ned og andre har kun halv højde af hvad de plejer.
Regntønderne har været tomme meget længe. Håber planterne kan nå at få en opblomstring, nu hvor der skulle komme normal DK sommer = regn mellem bygerne.
Er jeres lige så sølle.
Skrevet af: Freya Grossmann, 16. august 2014 kl. 22.22
Jeg "arvede" nogle georginer i foråret, som har levet samme liv pga. Mangel på regn, men i dag er der flere slags fremme efter en uge med massiv regn.
Du skulle måske overveje, om du kunne underså noget i bedet, så det ikke virker så bart.
Skrevet af: Lis P., 17. august 2014 kl. 7.59
Mogens mine er heller hvad de plejer at være, blomsterne er meget mindre end de plejer at være
Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 17. august 2014 kl. 8.42
bar jord fordamper rigtig meget vand
Skrevet af: Lis P., 17. august 2014 kl. 10.20
Der er ikke bar jord mellem mine, skal nok tage et billed senere
Skrevet af: Lis P., 17. august 2014 kl. 16.26
Mogens sådan ser mit bed ud iår ikke nær den frodighed der plejer at være i bedet
Skrevet af: Bent Nørgaard, 17. august 2014 kl. 16.56
Vand. De mangler vand. De geoginer, som jeg har stående op af drivhuset, får vand nok = fine og flotte. De der står på en skråning ved terrassen er ikke blevet kunstigt vandet i år = nogle skravl :)
Skrevet af: Lis P., 17. august 2014 kl. 17.03
Jeg har haft vanderen til at køre på mine flere gange om ugen + hver gang min 200 l regnvandstønde har været fyldt er slangen blevet lagt ned mellem geoginerne.
er meget spændt på vandregningen, for der er postet meget vand i haven,
Skrevet af: Mogens; E., 17. august 2014 kl. 19.10
Sådan ser mine Geoginer normalt ud. De plejer at være så store at de dækker jorden helt for udtørring.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.