Skrevet af: Annette Lundgaard, 18. august 2014 kl. 20.05
Jeg vil gerne minde om, at bondens marked hos Lone Landmand er værd at køre efter, selv helt fra Nordjylland. Vi drak lækkert øl og vin til den lige så lækre frokost. Der var smagsprøver af pølser, ost, honning, oliven m.m.
Endda kongebryg fra Næstved kunne man købe. Vi tog en kasse med nordpå og ved nu, hvor man kan købe en dejlig fødselsdagsgave til ølentusiaster i familien.
Lones høns lever nærmest i paradis på jord. Jeg mindes ikke at have set så stor en hønsegård andre steder.
Køkkenhaven er alsidig og frodig hos Lone Landmand og Søren Sørøver. Man bliver inspireret af et besøg hos dem, synes vi.
Skrevet af: Anonym bruger, 18. august 2014 kl. 21.08
Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.
Skrevet af: Tine Horsum, 18. august 2014 kl. 21.15
Og det ligger så.. (Ja ikke i Nordjylland, kan jeg regne ud)- hvor?
På mine kanter kan man få rigtig godt angus-oksekød (Nordfyn).
Hvis man nu alligevel er ude og bese Æbelø og om omegn. ;-)
Mvh
Tine- (Lone Landmand og Søren Sørøver- det lyder somom man falder ned i noget dukke-børne-tv fra 70-erne :-D ).
Skrevet af: Annette Lundgaard, 18. august 2014 kl. 21.25
lonelandmand.wordpress.com
Besøg deres hjemmeside!
Deres gård ligger så smukt ved Horsens fjord. Langt fra Nordjylland, men hele turen værd.
Skrevet af: Anonym bruger, 18. august 2014 kl. 21.30
Skrevet af: Annette Lundgaard, 18. august 2014 kl. 21.33
Tine: ja, Fyn er fin! Vi kommer også gerne der. I det hele taget er der mange smukke steder over det ganske land. Vi fandt tilfældigvis Bøjden Cottage, som er et smukt bed and breakfast med en virkelig sød værtinde. Det ligger ved Bøjden Nor og færgehavn.
Skrevet af: Anonym bruger, 18. august 2014 kl. 22.48
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.