Forum

»Plante smil og plante solskin…«

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Tine Horsum, 7. september 2014 kl. 6.54

Hvad, jeg så har sået (har jeg glemt!), men der kommer fint morgenfuer, lidt stadue valmuer, en del dild- og lidt bredbladet persille op.

Hvad jeg har sået af grøngødning- kommer noget op (aner ikke hvad, det er- det blomstrer ikke endnu).
Græsset kommer op i spredt fægtning.

Men jeg elsker morgenfruer- om de så når, at sætte frø- må guderne vide.
Derimod er der ikke skyggen af en lupin/Aleksander-/Blodkløver- dem, må hønsene have ædt. Desværre.

Mvh
Tine

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tine Horsum, 7. september 2014 kl. 16.40

På billedet kan man også se Blå, der leger fotomodel.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tine Horsum, 7. september 2014 kl. 16.53

Sedlen er: Jeg havde en idé om, at hvis nu allesammen (på facebook fx) tog et billede med et statement, kunne vi måske forhindre en krig. Desværre kan man ikke oprette en sådan gruppe. Min idé var ellers- at man kunne tage en selfie, et billede af haven/en kat/whatever med et skilt i baggrunden, men, det kan man så ikke.

Krig og Putin er forbudte ord. Så meget for freden!

Jeg har godt nok en hjemmeside, men der kan man ikke uploade billeder- endnu. Jeg mente nu også fjæsbogen rammer flere.

Mit statement er:" Dear mr Putin! We don't want a war!"

Om det så er politisk- tja det mener Fjæsbogen.

Mvh
Tine- vi kunne jo kvæle Putin i nuttede billeder med det udsagn. Jeg er skisme bange for, hvis der bliver krig! Nu slap vi for atomkrigen, og så skal spasserne alligevel rasle med sablerne.

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 7. september 2014 kl. 19.32

Kunne man skrive:

Kære hr. Aleksander
Kan vi bede om lidt fred? Eller kan den heller ikke godkendes? Engelsk eller ej?

4 af 4 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 7. september 2014 kl. 19.50

Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.

Nyt svar til emnet »»Plante smil og plante solskin…««

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > »Plante smil og plante solskin…«

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider