Forum

Øv øv- nu er jeg er dårligt menneske

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Tine Horsum, 10. oktober 2014 kl. 19.27

Jeg var ved at sætte varme på, men hoveddøren stod åben. Og så forsøgte jeg at lukke den, det kunne den ikke? Jeg glor på hængsler mv, prøver igen- noget ER i klemme, men hvor?!

Så er det en tudse, jeg føler mig som et virkeligt dårligt menneske nu.
Da jeg endelig opdagede tudsen, røg den ned i sprækken mellem huset og trappen, så jeg kan ikke engang slå den ordentligt ihjel.

Øv- hvad katten skulle den også bestige to trappetrin for, og sidde på lur mens, jeg hentede vasketøjet ind.

Men øv! Det har jeg det skutte godt med, selvom den var svær at se- den fortjente ikke at blive klemt to gange i døren...

Mvh
Tine- tudsemorder

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 10. oktober 2014 kl. 22.10

Mon ikke den kan komme over det at blive trykket?
Tusserne plejer at være hårde ved hinanden under parringen.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 10. oktober 2014 kl. 22.40

Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tine Horsum, 11. oktober 2014 kl. 0.08

Ja havde jeg så bare knaldet døren i. Så var kræet dødt med det samme.

Jeg kunne se at den havde fået hul, så jeg har efterfølgende hældt kogende vand i sprækken. Det er den eneste måde, jeg kan forestille mig, at dyret vil dø af. Hvis jeg kunne komme til det, ville jeg bruge spaden.

Det er måske MERE ulækkert, men at dyret sidder der nede og lider, hvor man ikke kan slå det ihejl. Derfor kogende vand.

Det skulle virke på fisk og padder. Men så er jeg nok et endnu dårligere menneske.

Min mor sad engan ude i haven, hvor en lille frø syntes, den skulle hoppe op i hendes kaffekop. (Det døde den af- og min mor var også ret ulykkelig over det)

Mvh
Tine- et dårligt menneske

Nyt svar til emnet »Øv øv- nu er jeg er dårligt menneske«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Øv øv- nu er jeg er dårligt menneske

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider