Skrevet af: Willy N, 11. oktober 2014 kl. 21.15
Nu har jeg fået købt mig en smartphone som virkelig er smart.
Fantastiske billeder kan den tage og både med makro og alt muligt andet.
Det er ærgerligt, at Havenyt ikke understøtter en mere udbredt anvendelse af foto, som kunne dækkes ved at tillade hvert indlæg kunne uploade f,eks 3 billeder i den nuværende størrelse eller alternativ at der kunne uploades billedstørrelser på f.eks 1 mb hvilket så muliggjorde der kunne zoomes på detaljer i billedet.
Så det er et forslag/ønske.
(Serverplads er ikke længere så omkostningstung som da Havenyt.dk blev etableret ;)
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 11. oktober 2014 kl. 22.07
Hej
Jeg er altid gået ud fra at HAVENYT baserer på et færdigt modul, som har disse begrænsninger, som kan være irriterende. Måske er der udvidelser til modulet - såfremt man betaler for det.
Jeg kunne ønske:
1. at man kunne gennemse sit indlæg og redigere det inden upload.
2. at man kunne lægge max 3 billeder ind i hvert indlæg. (Billedstørrelsen er for de fleste fora ikke større end 540x540 pixel. Omend jeg har opdaget at det godt kan være større).
Forslaget om zooming findes også på andre fora.
Men som regel får man jo det der betales for.
Mange hilsner
Ingeborg
Skrevet af: Anja Egeriis, 12. oktober 2014 kl. 8.52
Man kan jo også selv billedbehandle og beskære, så kun det aktuelle ses på billedet?
Og ja - havenyt råder ikke over ubegrænsede midler, og det koster tid=penge at bruge konsulenttimer på at lave tilpasninger...
Skrevet af: Tom Andersen, 12. oktober 2014 kl. 9.02
Skrevet af: Svend Høst, 12. oktober 2014 kl. 10.22
Ja det ville være en god ide , hvis man lige kunne se sit indlæg og evt. billeder før man sendte det , mange gange er man spændt på om det nu er det rigtige billede , og ikke et fra naboens polterabend................
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 12. oktober 2014 kl. 11.24
@Anja Egeriis
Mit indlæg var ikke tænkt som en kritik - overhovedet. Jeg er da glad for at dette forum eksisterer. Men jeg er da næsten sikker på at dette Forum baserer på et købt modul - og da der jo løbende udvikles på eksisterende moduler, kunne det måske være helt gratis at tilføje vore ønsker.
Jeg ved ikke om moderatoren af dette forum ikke bare skal sætte flueben i nogle bokse - og vupti kan vi få opfyldt vore ønsker.
Mange søndagshilsner - Ingeborg
Skrevet af: Anja Egeriis, 12. oktober 2014 kl. 11.52
Det er ikke baseret på et købt modul - den har vi da vist haft tidligere?
Alt programmeres, og det er ikke gratis...
Skrevet af: Anja Egeriis, 12. oktober 2014 kl. 11.56
Og bare for at være sikker på, at jeg husker rigtigt, har jeg lige skrevet til redaktionen og spurgt :)
Skrevet af: Karna Maj, 13. oktober 2014 kl. 15.20
Funktionen med redigering står på vores ønskeliste på flere af vores hjemmesider. Havenyts forum har vi selv programmeret, så vi kan ikke lige lave et kryds. Men vi ser på det i løbet af vinteren, hvor vi laver nye ting.
Hvis man har brug for flere fotos, så kan man lave et nyt indlæg lige efter med endnu et billede. Men måske skal vi også overveje flere fotos.
Med venlig hilsen
Karna maj, redaktør
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.