Skrevet af: Søren S Duun, 24. oktober 2014 kl. 17.13
Planteriget i Roskilde lukker ved udgangen af november måned . Planteskolen har derfor ophørsudsalg og det er mulig at gøre en god handel, da en del af varerne er sat ned med henholdsvis 25 og 50%.
Jeg er kommet på planteskolen i en del år så det et trist at den skal lukke men efter hvad jeg har fået oplyst skyldes det det hårde konkurrence fra bl.a supermarked og alle andre, der handler med planter .
Skrevet af: Anja Egeriis, 24. oktober 2014 kl. 17.47
Ja - det er et hårdt marked...
Men det er da en fristelse, der bliver svær at modstå!
Skrevet af: Freya Grossmann, 24. oktober 2014 kl. 21.07
GODT du skrev det - jeg har et gavekort dertil! Men så kan jeg nok få noget for pengene!
Skrevet af: Tina K., 25. oktober 2014 kl. 21.12
Hej Freya,
Det er kun den ene butik der lukker - der er vist andre - tjek deres hjemmeside, der står det :-)
Hilsen Tina
Skrevet af: Freya Grossmann, 25. oktober 2014 kl. 22.05
Jeg har været der i dag, Tina.
Kan anbefale, man kommer snart, da udvalget ser ud til at være halveret, og her sidst på sæsonen, er det svært at se, staudernes kommende skønhed.
Skrevet af: Lis P., 26. oktober 2014 kl. 7.19
her kan man læse hvad der lukker
www.planteriget.dk/
Skrevet af: Søren S Duun, 26. oktober 2014 kl. 16.08
Jeg kender ikke gartneriet, men planteskolen har været et af mine favoritter både når det gjaldt priser og udvalg .
Nu skal jeg så til at tage mig sammen og besøge Thyme planteskole, som jeg har fået anbefalet.......er der nogle som kender den?.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.