Forum

GratisGødning

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Kristian Nielsen, 25. november 2014 kl. 15.34

Hej,

Mit navn er Kristian, jeg er en frisk dreng på 14 år.
Jeg er amatøriværksætter og er igang med et projekt vedr. gødning.
Jeg vil derfor sætte stor pris på, hvis du gad at deltage i mit spørgeskema og svare på, hvad du syntes om ideen (idebeskrivelsen står i linket):

iprix.dk/?SMExt=SMSurvey&SMSurveyForm=survey&SMSurveyId=06c73588499b636b2323217843e73e3b

Spred gerne linket med venner og familie - det ville jeg sætte stor pris på. :)

Mvh,
Kristian

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 25. november 2014 kl. 20.11

Hej Kristian. Det er da dejligt at se sådan et initiativ.
Dit spørgeskema er jo ret enkelt, så jeg håber du får nogle brugbare svar. Men lige som så mange andre gange kan det være lidt svært, at svare ja eller nej til om man vil benytte sådan et tilbud. Der kan jo være spørgsmål om transportmuligheder, og ikke mindst kommer jeg til at tænke på, at mange måske vil være betænkelige ved at benytte frisk hestegødning hvor man ikke kan være sikker på at gødningen ikke indeholder medicinrester eller sygdomskim m.v. Og ikke alle har jo mulighed for selv at lave en varmekompostering inden brugen af gødningen.
Det var lidt at tænke over, men jeg vil gerne rose dig for trods alt at prøve.
Og så skal du vide, at der jo i forvejen findes en del gode muligheder for at dele, og få del i mange gratis "have"glæder som f.eks. på www.Deljorden.dk

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kristian Nielsen, 25. november 2014 kl. 20.31

Tak for svaret Gert, det kommer med i mine beregninger!

Nyt svar til emnet »GratisGødning«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > GratisGødning

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider