Skrevet af: Jens Knudsen, 12. januar 2015 kl. 19.38
Jeg kan ikke lade være at sende dette billede af hustruens første buket fra haven.
Det rykker lidt i forårsfornemmelserne.
Skrevet af: Jens Knudsen, 12. januar 2015 kl. 19.43
Hov, det var ikke billedet af datteren, der skulle have været der.
Sorry.
Bare man dog kunne rette i tekst m.v i indlæg til dette forum.
Hilsen Jens
Skrevet af: Freya Grossmann, 13. januar 2015 kl. 7.46
Så yndigt!
Her omkring Roskilde fik planterne dog en vejrmæssig overhaling ml jul og nytår med minus 14 grader.
Men spirer fra iris, tulipanerne og knopperne på forsythiaen ser dog ud til at at have overlevet.
Skrevet af: Tine Horsum, 14. januar 2015 kl. 21.49
Vores har slet ikke stukket næserne op, og her har vi endda ikke haft frost, sne (jo ½ dag i december- men det smeltede omgående), men lutter regn, gråvejr og blæsevejr.
Nu skulle vi så få frost i week-enden. Fint! Bare det ikke blæser/regner/sner. Adskillige beskæringsprojekter venter.
Og den poppel, der er blæst helt skæv, skal nedsaves...
Mvh
Tine- der glæder sig til foråret- tørt tørt tørt!
Skrevet af: Svend Høst, 15. januar 2015 kl. 10.52
Det er nok mere sommer end forår , vi har inde i sydvinduet......
Skrevet af: Peter A., 16. januar 2015 kl. 10.11
Waw hvor flot , det er en engletrompet ikk` , den bliver flot ude på friland til sommer med op til 100 blomster ad gangen.
Skrevet af: Svend Høst, 18. januar 2015 kl. 10.56
Foråret nærmer sig , musvitten er begyndt at give sin savklingende sang , og vi har snart fået en time mere dagslys , og nu går det stærkt , men vi har den gamle tale måde i baghovedet "når dagene længdes vinteren strenges"
Skrevet af: Mogens; E., 18. januar 2015 kl. 16.30
Svend.
Den bliver flot til sommer. Jeg kan næsten fornemme duften.
Hvad er jordblandingen, det ligner ren spaghnum.
Mine kunne desværre ikke klare sidste års frost.
Skrevet af: Svend Høst, 19. januar 2015 kl. 10.39
Det er bare en stikling uden blade med 2 Y punkter som jeg satte i så og prikle jord i november og så noget massivt kunstlys , skal vandes ret tit , engletrompeter er utrolig nemme at dyrke , men det hører hjemme i en anden tråd.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.