Forum

Så blev det forår!

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Tine Horsum, 13. februar 2015 kl. 21.16

Og hold da op, hvor haven ser kedelig ud! Bunkerne...

Men jeg har været ud og klippe brombær- og grave dem, og hyld og en zingillion små asketræer op! (Og hjortetakstræer- men deres rødder er sprøde nu)
Det er forår: Naboernes høns har lavet sandbad bag mit- ikke-så-espalierede pæretræ, og de få overlevende "vilde krokus"- er også hakket op! Møgkræ!

Det er forår: Undervejs fik jeg rettet en snoet gren på en ceder ud, så min lille sorte kat kunne ikke kravle ned før, grenen var sat tilbage. Op kan de jo komme!

Det er forår: Vi gik en tur rundt om ejendommen, og beså skaderne- vi bor op til en mark. Nu er skelpælen begravet under TO store sten, og både hegnet og en hyld- er kvast.

Overvejer nu at købe mere Harald Skrald hegn og røde (med gul hat) tentorpæle. Har kun 20 meter pga høns. Men landmænd med store maskiner- er ikke ufarlige! (For nogen år siden fik vores garage (fra 1984) en ordentlig trykseksten! (Fodremmen sprak- men vi fik kun opsat nye brædder på siden). Den tømrer landmanden tilkaldte ringede ikke på...

Det er forår: Mine rantis pipler op og de nikkende fuglemælk!

Mvh
Tine- der forresten fodrede "Lamsebenene" med lidt fuglegræs- som de blev bange for! FÅR! De er dummere end høns...

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eva Ditlevsen, 21. februar 2015 kl. 11.29

Der er fire små blomster,i fine forårs farver,erantis og krokus,viol og vintergæk.De kommer frem når solen skinner. :) Er det ikke bare livs bekræftende hver eneste forår?Hov.....ud over chili var der vist et par sommerblomster der også skulle sås allerede,nemlig klokkeranke og amerikansk solblomst.God forår derude :)
Eva

Nyt svar til emnet »Så blev det forår!«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Så blev det forår!

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider