Forum

Den glemte frostfrie kælder

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 24. marts 2015 kl. 19.02

Nu har jeg i mange år sukket over at jeg ikke har nogen frostfri kælder. Men garagen, hvor der står en stor fryser + rørgennemføring til fjernvarmen (isoleret) + ind i mellem en varm bil, har holdt mine planter i live vinteren igennem. Her er der også et glasmurstens vindue.
Men nu er jeg kommet i tanker om at der faktisk er en lille kælder under vores værksted. Den tidligere ejer havde vist vinballoner dernede. Men jeg har fuldstændig glemt denne kælder. I starten havde vore børn deres ski, kælke og andre vinterting dernede. Senere lagde vi vinyl ovenpå gulvlemmen - lagde dog alle restfliser og klinker fra huset derned først. Nu er jeg kommet i tanker om kælderen og kunne sagtens skære lemmen fri af vinylgulvet. Men hvad kan jeg bruge sådan en mørk tør kælder til?
Jeg dyrker ingen kartofler og grøntsager til opbevaring.
Skal jeg lade den blive ved med at være "glemt" ?
Ingeborg

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kristian Olsen/ Vejs Havecenter, 24. marts 2015 kl. 20.16

tja.. den må vel være god at opbevare løg og knolde for vinteren. Og ellers kan du måske kaste dig over champignondyrkningen :-)

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 25. marts 2015 kl. 16.28

Tak for svaret - Ja, jeg går ud fra at du mener blomsterløg og knolde?
Ingeborg

Nyt svar til emnet »Den glemte frostfrie kælder«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Den glemte frostfrie kælder

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider