Skrevet af: Tine Horsum, 3. juni 2015 kl. 9.37
Lidt om motorsavsmassakre, hække, hegn og hvordan man ikke skal bruge et segL.
(Til de sure- lad bare være med at læse videre! Det er bedre for blodtrykket)-
Sidste år motorsavsmassakrede naboen ligusterhækken i skel. Det var jeg først meget lidt glad for, men nu er det egentlig meget rart. Mere udsyn! (jeg har tjekket, hvor meget man kan se ind, og det er ikke så meget, som jeg troede.
Nå, jeg købte haraldskraldhegn, og såede både græs, morgenfruer og krydderurter. Derfor mit 60 cm grønne hegn- så genboens høns ikke skrabede det hele op.
Det skulle så ned igen, men- det var jeg ikke så hurtig med, og nu er græs og krudt for højt til plæneslåeren. Men! Jeg har mit skarpe segl!
Ja, skarpt er det, jeg fik klippet toppen af en finger på min knophandske- og flækket en negl. AV!
Så resten må lige vente til en anden dag.
Naboen vil sikkert klippe hækken til Sct. Hans...
Mvh
Tine
Der næste gang skal huske arbejdshandskerne- dem jeg ellers bruger i brombærkrigen.
Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 4. juni 2015 kl. 8.21
et hyggeligt udsnit fra tine´s dagbog
Skrevet af: Tine Horsum, 4. juni 2015 kl. 11.34
Tak Mogens!
Billedet er to år gammelt, og katten er Hendes Kongelige Kattehøjhed Prinsesse Pind.
Det er faktisk et forkert billede. Men stammen (det er en lidt sjælden stedsegrøn, der desværre måtte fældes, da vi fik minirens)- er i dag stablet op som katteaktivering.
Skrevet af: Tine Horsum, 4. juni 2015 kl. 11.37
Hovsa- det er stadig før....
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.