Forum

Montering af Robot Plæneklipper.

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Ronni Eriksen, 28. juni 2015 kl. 10.48

Hej Alle.

det er blevet Sommer, og jeg har investeret i en Dyr Robot Plæneklipper. :-) Jeg er lidt usikker på med Montering af Kanttråd og alt det der der nu fører med til dette. Og jeg vil aller helst have Kanttråden under jordoverfladen.
Så vil spørge om der er nogle Firme eller Privat person der har kendskab til sådan noget i eller omkring Midtjylland.
Jeg er bosat ved Hjøllund mellem Nørre-Snede og Pårup.
Jeg søger en person der kan komme en dag og Monterer dette for mig, Selvfølgelig mod betaling.
Plæneklipperen er en model Robomow MS 1000. Og umiltbart skulle alt medfølge.
Håber der er nogle der kan være behjælpelig.

MVH Ronni.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jens Damgaard, 29. juni 2015 kl. 14.02

Tillykke med robotten, du skal nok blive rigtig glad for den...

Jeg har selv monteret min, og det er altså en relativ simpel opgave..
Jeg har gjort det at jeg har taget en lige spade og lavet en rille i jorden på 5 cm dybde.

Herefter putter man forsigtigt ledningen ned i rillen og træder jorden til, så ledningen ikke lige ryger op igen.

Lad vær med at bruge de der plastik-pløkker der følger med... Hvis du begyder at bruge dem kan det godt være svært senere at tage ledningen op igen, hvis dette skulle være nødvendigt.

Jeg vil helt sikkert anbefale dig selv at lægge ledningen i jorden, derved ved du præcist hvor den ligger, så du bedre kan undgå den når du skal fjerne mælkebøtter.

Hilsen Jens

Nyt svar til emnet »Montering af Robot Plæneklipper.«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Montering af Robot Plæneklipper.

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider