Skrevet af: Ingeborg Hansen, 10. juli 2015 kl. 14.40
Hej
Jeg efterlyser et lille fransk cafébord, helst passende til mine nye stole fra genbrugspladsen. Hvis nogen kender nogen, er jeg meget interesseret, såfremt det ikke skal koste en bondegård!
strikinge.blogspot.dk/2015/07/fund-fra-gengrugspladsen-franske.html
Ingeborg
Ps. jeg holder selv øje med gratisaviser, auktioner og andet på nettet. Mangler dog skrothandlere :-)
Skrevet af: Anne Demant, 10. juli 2015 kl. 14.57
hold også øje med storskrald.dk
bare hvis ikke du kender den :-)
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 10. juli 2015 kl. 20.32
Hej Anne
Tak for oplysningen. Som du kan se på hjemmesiden - er der slet ingen kommuner med fra Jylland. Det må være et sjællandsk foretagende. Det lyder ellers smart!. Som jeg skrev i min blog, må man ikke engang pænt bede om at tage noget med hjem fra containerne på Fredericias Genbrugsplads. Det kunne måske også gå over gevind, når folk begynder at rode i containerne.
Ingeborg
Skrevet af: Anne Demant, 10. juli 2015 kl. 20.52
det er så ikke helt rigtigt. hvis du klikker på "rullegardinet" kommer både Aalborg, AAbenraa Esbjerg m.fl frem.
Det er for alle, i hele landet. Uanset om det er byggematerialer, inventar eller hus og haveting. Man skal bare hente tingene der hvor de er.
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 10. juli 2015 kl. 22.11
Tak Anne - Jeg fik et 0 da jeg søgte under Fredericia. Du er den første, der har fortalt mig om Storskrald.dk.
Ingeborg
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.