Forum

Hvordan sletter man sin profil

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 7. august 2015 kl. 19.06

Jeg kan ikke finde nogen steder hvor der står hvordan man sletter sin profil herinde. Det vil jeg gerne, for jeg er registreret med en hotmail adresse som jeg nu skrotter, da den ikke er kompatibel med de andre programmer jeg bruger.
Jeg har forsøgt at ændre min e-mailadresse til den nye, men der kommer hele tiden en besked op om, at den ikke er ændret, da jeg er registreret med den adresse på en anden konto ???
Jeg tænker så, at så må jeg slette den profil jeg har og måske jeg så kan oprette en ny, med den nye adresse.
Jeg har prøvet at skrive til redaktionen.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tilde P., 7. august 2015 kl. 21.31

Det burde være ret simpelt.
Man skal være logget ind.

Ude til venstre er der en rubrik der hedder . Skift e-post -adresse . Der kan anføres ny e-mail adresse og man skal så huske at trykke ´skift´

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 7. august 2015 kl. 23.32

Ja hurra Tilde, det har jeg jo netop prøvet på. Det er der jeg får svar at adressen ikke kan ændres da min nye adresse er i brug til en anden konto... (hvad det så end betyder)

så deet.. vil jeg ikke kalde simpelt. Men tak alligevel.

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 8. august 2015 kl. 10.34

Du kan da bare oprette en ny profil med din nye E mailadresse , og så glemme alt om den gamle profil , man kan oprette lige så mange profiler som man har E mailadresser , dog med forskellige navne.........

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 8. august 2015 kl. 13.02

Ok, tak Svend. Det anede jeg ikke:-)

Nyt svar til emnet »Hvordan sletter man sin profil«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Hvordan sletter man sin profil

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider