Forum

Hvad gør jeg nu – nemmest?

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Sannah, 30. september 2004 kl. 22.37

Kære have venner.

Nu har jeg ENDELIG fået min forhave + en stribe langs indkørslen fået en nabo (landmand) til at kultiverer.(med sin traktor)
Så nu er det næste spørgsmål.

Hvordan kommer jeg så videre?

Forklaring :
Jorden er meget ujævn stadigvæk, og den skulle jo gerne blive jævn, så jeg kan få anlagt bede.

Så skal der siges, at jeg ikke har de store kræfter og har en krop, der aldeles går i protest, når jeg byder den lidt for meget.

Og min gode mand, ja han har så mange andre ting i gang med udestue og en masse andre ting, så han kan ikke rigtig hjælpe mig med dette.

Så kan man jo sige, at jeg skulle have lade det blive en vildvoksende ukruts forhave, men jeg vil så gerne have nogle af mine drømme planer lavet.

Så manden siger, så var det nemmere, hvis vi kunne betale os fra det, men sådan er vores økonomi jo ikke.

Men tilbage til spørgsmålet.

Er der kun den hårde vej frem til et ok resultat?

Eller har I en lys ide på at løse mit have projekt, så jeg kan komme lidt videre?

Jeg tænkte på, om HELE stykket skal planeres på en måde først inden det næste skridt?

ELLER om jeg kan tage et lille stykke af gangen, så jeg stille og roligt kan få anlagt nogle bede?

Der er manger friske totter græs/ukruts rødder i det vendte jord.

Sensommer solskuíns hilsner fra Sannah.

Skønt vejr.

Nyt svar til emnet »Hvad gør jeg nu – nemmest?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Hvad gør jeg nu – nemmest?

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider