Forum

Scrolle ned til sidste indlæg i eet hug

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 9. august 2015 kl. 21.49

Hej
Forleden var der en venlig sjæl, som forklarede at jeg bare skulle vælge sidste indlæg og ville så ende ved f. eks. indlæg 102 :-).
Jeg kan bare ikke finde det sted jeg skal vælge - troede at det var ude i menuen til venstre. Hvem ved hvor?
Ingeborg

1 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 9. august 2015 kl. 21.57

Der er tilsyneladende ikke noget der er for småt, til at det ikke kan gøres til et problem `?

2 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Niels V., 9. august 2015 kl. 22.09

Du skal bare trykke på teksten "seneste indlæg" ;-)

3 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tine Horsum, 9. august 2015 kl. 22.55

Hvis du er i tråden, kan du trykke på tasten mærket "end" på dit tastatur, så kommer du helt i bund, men skal scrolle lidt op for, at kunne se det sidste svar.

(Jeg bruger meget home (til top på sider), end (helt ned på siden) og pg up (side op) og pg dn (side ned), men jeg er også fra dengang mus var nyere og ikke så fikse. ;-) )

Mvh
Tine

4 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 10. august 2015 kl. 7.17

ingeborg - prøv og rul med rulleknappen på musen

5 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 10. august 2015 kl. 8.26

Ups! Det er mig der er "synderen", jeg mente selvfølgelig "seneste svar",
Som står at læse på forum-siden, under hvert indlæg i boksen med indlæg der er svaret på.
Opdagede fejlen da jeg så min indlæg, men håbede at du selv regnede den ud :-)

6 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 10. august 2015 kl. 8.27

Boks er måske så meget sagt. Men afsnittet har også overskriften "Seneste svar"

7 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 10. august 2015 kl. 8.43

Du kommer ikke ned i bunden ved at bruge "seneste svar", Vibeke - du kommer bare til indlægget.

Tine - dine forslag er helt perfekte, når man bruger pc, bare ikke hvis man bruger sin telefon :)

Og Gert - nogle af trådene bliver meget lange, og så er det da helt klart en fordel at kunne komme til slutningen med et enkelt tryk! Og jeg kan ikke læse nogen steder, at det bliver gjort til et problem - bare en lille ting, der kunne være lettere?

8 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 10. august 2015 kl. 9.30

Man skal bare trykke på "skriv nyt svar" og du kommer ned til sidste indlæg............

9 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 10. august 2015 kl. 12.39

Hm... Så bunden af en tråd er ikke det samme som at lande på det seneste indlæg...gad vide, hvad det så er? Eller, hvem der misforstår hvem og hvordan?

10 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 10. august 2015 kl. 13.57

@Gert. O
Tak for venligheden. Det ville være en forbedring af HAVENYT, hvis emner ældre end f.eks. 3 år blev arkiverede, men så man stadigvæk kunne slå dem op. Mange af de oldgamle ting med links er der jo nyere viden om.
........................
Jeg læser og skriver mest fra min Ipad, og her har tastaturet ingen scroll, home og end eller piletaster. Men hvor på HAVENYT jeg skal finde teksten SENESTE SVAR, kan jeg ikke finde. Heller ikke på MAC' en eller gemalens Pc.
HVOR PRÆCIST FINDER MAN DEN PLACERET PÅ SIDEN?
Ingeborg

Ovenover de enkelte indlæg ser jeg teksten: Skriv nyt svar/Link/Rapporter.
I menuens

11 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 10. august 2015 kl. 14.09

...... Emner er den ikke. Måske er det slet ikke i en tråd som denne jeg skal finde det.
Hvorfor jeg spørger? Fordi jeg ikke vil bruge tid på noget, som kan klares hurtigere og det lader til at der er andre end mig, der scroller sig igennem alle indlæg før de lander på det seneste svar.
Ellers har jeg arbejdet med EDB og pc siden 1986, hvis nogen skulle tvivle på mine evner!
Ingeborg

12 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 10. august 2015 kl. 15.54

Prøv at gøre som Svend skriver: Tryk på "Skriv nyt svar" - og vupti - er du nede på bunden af siden :-)

13 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 10. august 2015 kl. 17.52

Hej Ingeborg
Jeg går ud fra at du går ind via "Forum", yderst til venstre i menuen for oven?
Når du gør det kommer der en liste over nye indlæg øverst og nedenunder en liste over indlæg der er svaret på.

I dag ser noget af det sådan her ud og jeg har markeret, hvor der står seneste indlæg.

14 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 10. august 2015 kl. 18.43

Nu har jeg funder SENESTE SVAR, men under rubrikken SPØRG EKSPERTERNE og ikke på FORUM. Er det korrekt? Så savner jeg altså denne funktion i Forum.
Ellers er det et fint fif at vælge SKRIV SVAR for at komme ned til trådens bund.
Jeg synes at det er for meget at skulle læse 120 indlæg eller scrolle igennem så mange svar. Her ville jeg selv foreslå arkivering af tråden. Et forum med flere moderatorer ville kunne pille essensen ud og skrotte resten. Men sådan fungerer dette forum desværre ikke.
Ingeborg

15 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 10. august 2015 kl. 18.48

Tusind tak til Vibeke for at skære det ud i pap :-)
Jeg håber at andre end jeg kan drage nytte af Vibekes svar. Jeg havde overhovedet ikke forventet at det skulle findes der.
Ingeborg

16 af 16 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 10. august 2015 kl. 22.08

Det var så lidt, Ingeborg :-)

Nyt svar til emnet »Scrolle ned til sidste indlæg i eet hug«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Scrolle ned til sidste indlæg i eet hug

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider