Forum

Kommunal voldtægt af busket og krat

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 25. december 2015 kl. 14.45

Det gør mig ondt, når jeg ser, hvordan der begåes voldtægt mod træer og buske langs vejene med barbariske maskiner, som efterlade hæslige amputerede træer og buske. Det ser ud, spm om maskinførerene er totalt ligeglade med resultatet.Ofte ser det ud til at der er forsøgt at gøre planterne til flis i levende live med super sløve maskindele. Kan vi ikke få stoppet dette vanvid? Der må da findes arbejdskraft, som manuelt kan gøre det med maskinkraft med hensyntagen til planterne.
Ingeborg

1 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 25. december 2015 kl. 16.40

nej godt ser det ikke ud, især ikke nu, hvor træer og buske står bare. Og desværre er det ikke altid sådan at bladene kan "dække" for miseren.
Men jeg tror nu heller ikke ret mange vil stige i kommuneskat, for at kommunen kan aflønne mandskab til at svinge beskæresakse.

2 af 8 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 25. december 2015 kl. 17.29

Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.

3 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 25. december 2015 kl. 20.54

arrrhh, nu kan jeg ikke lige se noget sted, hverken i Ingeborgs eller mit indlæg, at ordet effektivitet er brugt...
du har været i julesnapsen har du :)

4 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Nielsen, 25. december 2015 kl. 22.29

Da jeg læste din kommentar Ingeborg, var min første tanke: "Ingeborg bor da ikke i Herlev?!" Så det er åbenbart ikke bare her i min kommune det er galt.

Her har stormen taget livtag med den lokale vegetation og kommunen har sendt en oprydder ud med en maskine. Ikke engang erfarne vandalister og hærværksmænd kunne have gjort noget lignende, uanset hvor godt de havde taget fat. Det er en skam, når en kommunes politikere og ansatte ikke har blik for hvilken ressource naturen er for deres kommune. Synes faktisk ikke Herlev kommune burde have part i Smør- og Fedtmosen - de fortjener den ikke...

5 af 8 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 25. december 2015 kl. 22.42

6 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 26. december 2015 kl. 8.43

jeg har- en masakre i syne hver dag og bryder mig absolut ikke om synet - kommunen siger at de sagtens kan ansætte flere folk - men så skal de tage pengene fra ældreområdet og det er der vel heller ikke nogen som kan lide hvis de tænker sig lidt om - god baghjul og godt ny tår

7 af 8 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 26. december 2015 kl. 10.32

8 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 27. december 2015 kl. 1.07

Jeg vil tage et par billeder af de skamferede træer og buske på Skærbækvej ved Fredericia og sende dem til stadsgartneren. Der hænger armtykke grene dinglende i barken i 2-3 meters højde og mange grene har fået skrællet barken af i stedet for at være klippet eller skåret. Maskineriet har tydeligt ikke været skarpt, men sløvt. Lad mig vente og se, hvad stadsgartneren vil svare mig.
Ingeborg

Nyt svar til emnet »Kommunal voldtægt af busket og krat«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Kommunal voldtægt af busket og krat

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider