Forum

Jeg holder op som redaktør på Havenyt.dk

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 7. januar 2016 kl. 10.26

Jeg har været ansat i Landsforeningen siden 1992, og som redaktør på Havenyt siden starten i 2002. Alting har sin tid, og nu har jeg besluttet, at jeg vil have en mere fri tilværelse med mere tid til at dyrke min store køkkenhave og til at sejle i sommerhalvåret, og derfor holder jeg op som redaktør på Havenyt til april.

Inden det sker, har vi i Landsforeningen Praktisk Økologi fundet en ny fantastisk redaktør med de helt rigtige faglige kompetencer. Det bliver et stille og roligt redaktørskifte, hvor jeg sætter vores ny redaktør ind i redaktionsarbejdet, og der vil fortsat komme nye artikler, svar på spørgsmål, et inspirerende Ugens Havenyt, osv. Det er vigtigt for mig, at Havenyt kommer i gode hænder på en god måde.

Min haveviden vil jeg fortsat gerne dele ud af. Jeg vil gerne skrive flere egne haveartikler, bla. til vores medlemsblad Praktisk Økologi, og jeg har en drøm om at få tid til at skrive havebøger i vinterhalvåret.

Læs mere i nyheden om redaktørskiftet her:
www.havenyt.dk/artikler/inspiration/nyheder/1434.html

1 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Brems, 7. januar 2016 kl. 10.34

Hej Karna

Det gav ikke bare ét gip det gav GIP GIP GIP - men sådan må det være, når skipperen skifter til en anden bro !

Det der er sat i søen med god kurs og orden i lasten sejler støt!

Alle gode ønsker om gode hav- og havedage til dig og dine herfra ;-)

Venlig hilsen fra
Lone

2 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 7. januar 2016 kl. 10.39

Jeg har nu ikke skiftet bro og interesse lige nu, jeg har sejlet i mange år. Og haven er stadig mit et og alt.

3 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gartner Duun, 7. januar 2016 kl. 14.17

Det er godt nok en ordentlig mundfuld viden den nye redaktør skal have . Mon ikke der går en grøn guide eller biolog derude som kan besætte stillingen.?
Karna - Har i nogen ide om hvor i skal finde personen? .

4 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 7. januar 2016 kl. 15.13

Stillingen er lige slået op, og vi regner med at få mange kvalificerede ansøgere. Hvis du kender nogen, som du mener lige passer til stillingen, så send en mail til ham/hende.

www.oekologi.dk/nyheder/haveredaktoer_soeges.html

5 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 8. januar 2016 kl. 11.22

Hej Karna
Jeg er ked af at høre, at vi skal klare os uden din venlige og dygtige redaktion af Havenyt, men forstår og anerkender dit valg om at søge nye kyster.

God vind :-)

6 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bo G., 10. januar 2016 kl. 11.05

Du bliver svær at erstatte! Jeg holder meget af Havenyt og det er blandt andet på grund af din gode og hjælpsomme facon at jeg har meldt mig ind i Praktisk Økologi, som jeg også er blevet meget glad for.
Alt godt herfra. Jeg håber, du får mere tid til din have, og jeg holder øje med havebøger fra din hånd!

7 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tine Horsum, 29. januar 2016 kl. 18.21

God vind!

Jeg syntes, du har været en god moderator.

Mange tak for den korte tid, du & jeg har delt fora, resten ved jeg af gode grunde- ikke noget om.

Med venlig hilsen
Tine

8 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gartner Duun, 29. januar 2016 kl. 21.49

Hej Karna

Jeg har gået og tænkt på om ikke der var en medarbejder fra den Økologiske have i Odder som kunne tage over når du stopper.
En som har haft hovedet og hænder i den økologiske muld og som var vandt at videreformidle sin viden ud til mange mennesker. En ældre medarbejder som gerne vil have nogle timers beskæftigelse ved siden af pensionen.

Kender i ikke en som i kunne "Heat hunte".

9 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Randi Lauridsen, 31. januar 2016 kl. 12.45

Hej Søren

Vi er i gang med en ansøgningsrunde,og der er frist lige om lidt.
Alle der er interesserede kan søge stillingen og vil blive vurderet på lige fod med alle øvrige ansøgere.

mvh
Randi Lauridsen

Nyt svar til emnet »Jeg holder op som redaktør på Havenyt.dk«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Jeg holder op som redaktør på Havenyt.dk

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider