Forum

Terracotta krukker

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Rogaland Teater, Norge, 16. marts 2016 kl. 10.17

Hei! Jeg lurer på om noen i Danmark kan hjelpe oss. Vi er på jakt etter stor terracottakrukker som en bruker til planter i hagen. Vi skal bruke dem til å spille på i en forestilling vi holder på å lage på Rogaland teater i Norge. Vi klarer ikke å finne krukker som er større enn diameter 29 cm og høyde 23 i Norge. Krukkene må være av typen som er støpt og med en kant oppe (for å få riktig lyd) Krukkene kan ikke være av typen som er frostsikre og håndlaget. Vi har hørt rykter om at de kan kjøpes i Danmark. Er det noen hageglade mennesker i Danmark som vet om noen butikker som selger dette? Gjerne i nærheten av Ålborg…

Redigeret af administrator 18. juli 2018 kl. 8.04. Beklager, reklamer bliver slettet!

1 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: H. Christensen, 17. marts 2016 kl. 17.20

Redigeret af administrator 18. juli 2018 kl. 8.05. Reklame slettet

2 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: H. Christensen, 17. marts 2016 kl. 17.21

Redigeret af administrator 18. juli 2018 kl. 8.05. Reklame slettet

3 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Josephine Petersen, 16. juli 2018 kl. 15.38

Har du overvejet også at prøve fliser i terracotta? Det giver bare et så smukt og rustikt look, både indendørs og udendørs!

Redigeret af administrator 17. juli 2018 kl. 12.49. Link til firma er fjernet af redaktionen.

4 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 17. juli 2018 kl. 9.24

Josephine
Du har ikke læst at de skal bruges som musikinstrumenter i en forestilling!
Ingeborg

5 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Willy N, 18. juli 2018 kl. 10.16

Administrator har haft travlt, i denne tråd.
Men der er altså noget paranoia over dette forum.
Selvfølgelig skal det ikke være en reklameplads.
Men er der noget, som tilnærmelsesvis fremstår som reklame, så er der tilstrækkelig mange som gør opmærksom på dette.
Deltagerne i forum er vel så selv i stand til at forholde sig til problemet.
Det er virkelig et handicap at firmanavne ikke kan nævnes.
At der ikke kan henvises til en virksomhed eller en virksomhed kan anbefales eller det modsatte.

6 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 18. juli 2018 kl. 10.26

Det her blev en underlig tråd og jeg ville have slettet hele den gamle tråd i stedet for al den miskmask, hvor også jeg ikke havde kigget på den aktuelle dato fra 2016.
Reklame i stedet for annonce kan hurtigt spores og slettes, hvis det kn er reklame for reklamens skyld.

Men henvisning til et sted der handler med en vare man aktuelt har løst et problem med, synes jeg burde være tilladt. Det er jo kun en eengangsforestilling og ofte drejer det sig om en aktuel spotvare, som ikke findes ugen efter.
Ingeborg

7 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 18. juli 2018 kl. 11.05

Lad nu være med at for naive , det er udspekuleret gratis reklame , det er nye brugeres første indlæg i en gammel tråd , og så hører man ikke mere til dem , mange går igen på andre sites fx lav det selv , hvor link til firma osv øjeblikkeligt bliver slettet ..........

8 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Andersen, 18. juli 2018 kl. 13.35

Helt enig Svend

SEO spam er en pestilens og udhuler stille og roligt værdien af forum

9 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: H. Christensen, 18. juli 2018 kl. 13.56

Kan ikke mindes at jeg laver krukker.
Mvh

10 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Andersen, 18. juli 2018 kl. 15.59

@H Christensen

Det kan være helt ok at hjælpe hindanden med et link til et produkt og det er også accepteret af redaktionen i stor udstrækning

Seospam er let at identificere for den vågne
og dumpes i 99,999 % af tilfældene af pseudobrugere oprettet til formålet

11 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: H. Christensen, 18. juli 2018 kl. 17.16

Tom
Ved godt at der er lidt for meget reklame her af alt muligt og det bekymre mig ikke at blive slettet for det kan være svært at gennemskue hvad der er hjælp og hvad der er reklame, meen et to år gammel opslag.
Så må jeg jo bare passe beder på hvad jeg linker til.
Mvh

Nyt svar til emnet »Terracotta krukker«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Terracotta krukker

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider