Forum

Emnet lukket…?

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Willy N, 14. april 2016 kl. 19.49

Den nye redaktør Fanny Møller oplyser, at hun har lukket emnet: "Glyphosat -igen og forhåbentlig aldrig m".
Det er første gang jeg oplever et emne lukkes og vil spørge, om det også tidligere har været praksis.

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ayoe B. P., 14. april 2016 kl. 20.12

Nu er jeg ikke en "gammel" bruger, men har da set at der er gamle diskussioner der også er blevet lukket, tilbage i tiden. Kender dog ikke årsagen til disse lukninger, da jeg ikke har læst trådene igennem. ;)

Men ellers er jeg vist en af årsagerne til denne lukning + en troll. :/

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 14. april 2016 kl. 21.20

Eftersom afstemningen i EU er slut, er underskriftsindsamlingen ikke aktuel længere. Som trådstarter synes jeg lukningen af tråden, er som det skal være :-)

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ayoe B. P., 14. april 2016 kl. 21.46

Det er jeg faktisk helt enig med dig i, Vibeke.

Og synes iøvrigt heller ikke at vores nye redaktør har gjort noget forkert, ved at slette et indlæg, der førte til en let ophedet diskussion. ;)

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Willy N, 14. april 2016 kl. 22.49

@Vibeke
Jeg mener nu, at lukning af tråde er en uskik.
Kommer der andre oplysninger - fordi vi f.eks. bliver klogere - skal der oprettes en ny tråd og historikken går tabt.

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 15. april 2016 kl. 8.12

Hej Willy

Jeg kender ikke Fannys begrundelse for at lukke tråden, men jeg har som redaktør gjort det en hel del gange, når debatten blev helt ustyrlig med for megen mudderkastning.

Det er et af de håndtag som en moderator af en debat har, og så kan man være enig eller uenig. Det er moderatorens valg.

Vær du glad for, at der er en effektiv moderator på Havenyt, da forum ellers ikke var så god, som den er i forhold til andre fora.

Mange hilsener
Karna Maj

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Fanny Møller, 15. april 2016 kl. 11.43

Kære Alle
Jeg lukkede emnet da der var kommet en ophidset debat, der ikke havde rod i selve emnet, og at afstemningen var afsluttet. Der var indlæg på tråden som var direkte imod vores grundlag i Praktisk Økologi og med udfald mod personer og frem for alt også i en tone der var meget upassende.
(og det var bestemt ikke pga. dig Ayoe)

Jeg syntes bestemt at vi skal have en debat, også her på forum. Men så vil jeg opfordre til at man opretter nye tråde, med dette emne.

Jeg vil opfordre alle til at overholde forums regler, så det er et godt, trygt sted at være - med højt til loftet. Det opnås ved at man skriver under eget navn, ikke kalder hinanden navne eller dumme. Vi har alle ret til vores holdninger og det er godt at blive udfordret på dem, men på en saglig og voksen måde.

Når jeg som redaktør, får så mange anmeldelser om upassende indhold som jeg gjorde i denne sag, må og skal jeg reagere.

MFH Fanny Redaktør

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ayoe B. P., 15. april 2016 kl. 17.46

Nårhe, det var godt at blive frikendt, Fanny. ;)

Nyt svar til emnet »Emnet lukket…?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Emnet lukket…?

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider