Forum

Navn

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Tina Schønbech, 1. juli 2016 kl. 19.55

Hej nogen der ved hvad dette er for en

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 1. juli 2016 kl. 20.48

En plante
Ingeborg
Ps. Prøv med en lidt bedre overskrift!

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 1. juli 2016 kl. 20.53

Undskyld det fjollede svar, men jeg kunne ikke dy mig. Hvis man forventer at folk skal bruge tid på at svare og man senere skal kunne finde svaret her på Forum, synes jeg at man må gøre sig den ulejlighed at finde på en passende overskrift til spørgsmålet. I mange fora er der nogle der nøjes med overskriften "Hjælp". Det er jo også ret opfindsomt.
Ingeborg

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 1. juli 2016 kl. 21.18

Kæmpebalsamin. Indført fra Himalaya til England i 1800-tallet. Nu anset for et problem art i store dele af Europa inkl. Danmark.

naturstyrelsen.dk/naturbeskyttelse/artsleksikon/planter/froeplanter/blomsterplanter/kaempe-balsamin/

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tina Schønbech, 2. juli 2016 kl. 13.20

Mange tak Vibeke og til dig Ingeborg skal jeg huske til næste gang 😉

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 2. juli 2016 kl. 15.17

Ja, bladene ligner bladene fra den almindelige balsamin. Det er een af de ukrudtsplanter jeg døjer med i min have. Eet lyspunkt er der dog: De er nemme at trække op. Til gengæld sætter de blomst og frø i alle størrelser planter, fra 10 cm til meterhøje planter.
Ingeborg

Ps. Til Tina. Det kan væreret svært at finde en god overskrift, for jeg tænker at der er flere hundrede spørgsmål med overskriften: hvad er det for en plante? Du kunne f. Eks have skrevet: ukendt plante med pink blomst. Så vil du sikkert kunne finde dit spørgsmål igen. Jeg har desværre også måttet lære det, fordi jeg ikke kunne genfinde et af mine egne spørgsmål

Nyt svar til emnet »Navn«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Navn

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider