Skrevet af: Helle L., 13. oktober 2016 kl. 12.53
Er der andre der har følgende "overvejelser"?
- ingen søgefunktion når man benytter Android (modsat pc).
- manglende 'kategorier' under oprettelse af 'nyt emne' (også android)?
Når jeg nævner det, skyldes der er nogle lidt "hårde" kommentarer angående søgninger, når man har et spørgsmål.
Ingen søgning er ikke mulig, når smartphone anvendes.
Tit skrives der "brug søgefunktion i øverste højre hjørne".
Den findes altså IKKE hos mig.
Hilsen
Helle
Skrevet af: Anne Demant, 13. oktober 2016 kl. 13.56
hmm. så skal du nok helt ned i bunden, under reklamerne for at finde søgefunktionen.
Ca midt på siden, under seneste svar står der "nyeste emner og indlæg" der skulle gerne stå opret nyt emne, ny bruger og log ind.
Håber det hjalp dig, ellers skriv igen.
Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 13. oktober 2016 kl. 14.13
Tak Anne.
Jeg troede heller ikke, jeg havde søgefunktionen på mobilen, men der var den så alligevel - under reklamerne :)
Skrevet af: Helle L., 13. oktober 2016 kl. 15.10
HA!
Fundet ;-)
Tak, Helle
Skrevet af: Anne Demant, 13. oktober 2016 kl. 17.07
Velbekomme. Må jeg så tilgengæld få at vide, Helle L, hvad "hårde" kommentarer dækker?;-)
Skrevet af: Helle L., 13. oktober 2016 kl. 17.17
Synes måske, at nogle af de faste deltagere i dette forum temmelig tydelig gør opmærksom på søgefunktionen, når nye deltagere stiller spørgsmål.
Og når man, som mig, lykkedes med at overse funktionen, så kan man jo kun stille et nyt spørgsmål.
Omvendt skal også siges at, jeg generelt synes her er en positiv og humoristisk tone - og meget viden at hente ved at følge trådene.
Så vi læses bestemt ved!
Skrevet af: Anne Demant, 13. oktober 2016 kl. 17.46
Ok, studsede bare lidt. Jeg har tit selv henvist til søgefunktionen, da jeg
a) er for doven til at sidde og svare på noget jeg ved er besvaret indgående tidligere.
b) synes ofte spørgsmålene ligner dovenskab som spørgeren ikke selv har gjort spor for selv at finde svar på, enten på google eller her.
c) ofte undres; mange spørgere bliver puf helt tavse/ser ikke vedkommende her mere, når jeg (kan jo kun tale for mig selv) har brugt tid på at svare, måske endda ledt efter svar.
- så har jeg tit siddet med en "nå" følelse. for fik vedkommende svar der kunne bruges, eller var det helt ved siden af.
-men jeg er altså også en halvgammel tante, tsk, tsk :-)
Skrevet af: Helle L., 14. oktober 2016 kl. 10.03
Så er vi to halvgamle tanter ;-)
Tror bestemt du har ret i dine overvejelser.
Skrevet af: Anonym bruger, 14. oktober 2016 kl. 11.40
Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.
Skrevet af: Helle L., 14. oktober 2016 kl. 12.18
Fortrækker nu et godt rugbrød med meldrøjer - det skal vel være naturligt og økologisk!
Skrevet af: Anne Demant, 14. oktober 2016 kl. 14.38
Frank, he, he, men tror altså det er kniplinger :-D
Skrevet af: Anne Demant, 14. oktober 2016 kl. 14.38
Meeeen der er da noget med tre gratier.
Skrevet af: Tine Horsum, 14. oktober 2016 kl. 20.56
Jeg har nu ikke dette problem- men jeg læser mest fra min tablet (Android og Chrome), da jeg hader "ikke tastaturet"- som ikke er smart (eller for folk med pølsefingre).
Jeg skriver fra min pc, der nu er en stationær (Dell med win 10/Edge og Chrome), men det er fordi min laptop (HP- Linux/Firefox) løber for varm og dør.
Men jeg bruger nok skammeligt nok mest Googlesøgning, og det burde jeg vænne mig af med, da Google- ikke skal vide alt om mig. Eller Fjæsbogen- eller MicroSoft...
Men nu har jeg lige sat tabletten til opladning, så det varer lidt før, jeg kan teste søgefunktionen.
Mvh
Tine- der er ved at støve sine evner af i HTMLprogrammering og grafik- kors, hvor ens hjerne dog ruster på 15 år...
Skrevet af: Tine Horsum, 14. oktober 2016 kl. 21.05
Men ja: Hvor er den søgefunktion?
Og beklager billedet, det gik først nu op for mig, at det kan ligne noget utilsigtet. (Øvsa flare lens effekt). Det var også bare leg. I en ghastly farve...
Mvh
Tine
Skrevet af: Anne Demant, 14. oktober 2016 kl. 21.14
tror du måske kan bruge svar 1.
Skrevet af: Tine Horsum, 14. oktober 2016 kl. 22.33
Neij, hvor?
Under hvilke reklamer, jeg ser ingen.
Mvh
Tine
Skrevet af: Anne Demant, 14. oktober 2016 kl. 22.53
helt nede i bunden :-)
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 15. oktober 2016 kl. 10.25
Min iPad Air 2 har søgefunktionen oppe i højre hjørne. Akkurat som på min iMac/bootcam/win 7.
Jeg bruger efterhånden oftest min iPad, som jeg desværre laver mange slåfejl/tastefejl på.
Når jeg bruger den mest, er det fordi jeg ikke gider se fjernsyn, men godt gider sidde sammen med min mand i stedet for i mit arbejdsværelse, hvor Pc en står.
Ingeborg
Skrevet af: Helle L., 15. oktober 2016 kl. 12.12
Vi er vist tilbage til et "gammelt" problem angående webdesign....
Nogle hjemmesider er responsive - tilpasser sig skærmstørrelse - og nogle gør det bare mere elegant end andre.
Havenyt.dk gør det faktisk ok, men....
Hos mig (5.5" skærm) betyder det at søgefunktionen åbenbart havner, hvor der nomalt står kontaktoplysninger - ikke logisk.
Husker med gru tilbage på mit måned-lange kursus, om netop dette emne, under min uddannelse.
Skrevet af: Helle L., 15. oktober 2016 kl. 12.16
#Tine:
Har du en "adblocker" aktiveret?
Måske den giver problemer?
Skrevet af: Anja Egeriis, 15. oktober 2016 kl. 21.10
Det ser sådan ud på min tlf., når man scroller helt ned i bunden :)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.